Capitolul IX

335 17 0
                                    

Odata cu clinchetul produs de usa, se duse si intregul meu curaj. Kayn roti cheia in broasca cu o singura mana, tinandu-mi strans talia cu cealalta. Tremuram freneitic,incontrolabil, iar sangele meu se metamorfozase in intregime in adrenalina pura. Singura sursa de lumina ce strapungea obscuritatea era cea a lunii, bolnavicios de palida si totodata intrigant de agonizanta. Numarul considerabil de bauturi alcoolice imi facusera picioarele de jeleu si constiinta praf. Kayn, prezenta lui umplea in intregime camera micuta in care ne aflam. Ochii sai flamanzi, buzele sangerii, atat de imbietoare, ma indemnau sa ma las prada fiintei sale. Ma tintui de perete nu numai cu trupul sau masiv, dar si cu privirea. Imi cuprinse chipul intre palme, ravasinadu-mi si mai mult parul.

-Spune-mi ca ma vrei, Maya... La fel de mult cum te vreau eu in acest moment.

Am inghitit in sec chinuit, intorcandu-mi capul intr-o parte pentru a nu-i mai zari ochii. Pentru ca, o Dumnezeule, erau de vis. Imi trimiteau fiori in intregul trupul, era ca si cum imi dezbracau sufletul de fiecare data cand el ma privea.

-Uite-te la mine, Maya! Mai are rost oare sa te impotrivesti?

Ma forta sa il privesc, iar atunci am simtit cum cedez. M-am lasat ''moale'' in bratele sale, urmarindu-l cum ma cerceteaza atent. Carliontii sai ii acopereau un sfert din fata, conferindu-i un aer exotic. Isi linse buzele, inainte sa le apropie de ale mele. Ne aflam la mai putin de un centimetru unul fata de celalat, iar el inca astepta confirmarea.

-Eu nu fortez fetele, Maya... Ele vin singure la mine. Spune-mi ca e in regula, iubito!

Mi-am inchis ochii, incercand sa articulez ceva, orice. Un ''nu'' zdravan ar fi fost perfect.

-N...

Ranji.

-Nu inteleg ce spui.. a fost ala cumva un da? Daca am dreptate, nu spune nimic.

Imi puse mana peste gura, apropindu-se si mai mult. L-am muscat, respirand sacadat.

-Era un nu, Kayn!

Isi privi palma acum rosie, cantarindu-si parca optiunile. Se incrunta, dezlipindu-ma de perete si trantindu-ma pe pat usor.

-Cred ca ai probleme grave cu auzul! Am zis...

Isi lipi buzele de ale mele, cu ciuda parca, pasional...Doamne, ce dulce era. Acel tip masiv, acea fiinta puternica si infricosatoare parea atat de moale acum. Se dezlipi din sarut pentru a ma privi.

-Vorbesti prea mult... Uite-te la tine.. te-ai inrosit.

Mi-am pus palmele pe obraji, incruntundu-ma. De unde era posibil sa isi dea seama prin intuneric ca rosisem.

-Esti previzibila, Maya... Te dai timida, dar stiu ca undeva acolo...

De data asta eu am intiat sarutul. L-am pucat strans de tricou si l-am tras spre mine. La inceput ramase nemiscat, aproape uimit, dar incet, incet prelua controlul.

-Acum tu vorbesti prea mult.

I-am asezat aratatorul pe buze, urmarindu-i zambetul cum se lateste treptat. M-a muscat de deget in joaca. L-am privit cum isi da tricoul jos, azvarlindu-l pe podea.

-Randul tau sa dai ceva joc.

M-am aplecat spre piciorul meu, dand jos o soseta. Kayn ma privi plictisit, dand-o jos si pe cealalta.

-Iti bati joc de mine, iubito?

Ranji, dandu-si si el jos sosetele.

-Randul tau.

Am stiut ca va trebui sa scap de tricou de data asta. Cand bucata de material de culoare neagra isi gasi loc langa tricoul lui pe podea, privirea lui Kayn deveni curioasa si amuzata in acelasi timp.

Volumul III- Gemenii Hateway *Frăția* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum