,,Normální sen''

36 5 3
                                    

,,Proč mám myslet na něco , co nechápu!?" Marinette se potichu hádala  sam se sebou , protože Tikky už spala. Taky že měla proč, bylo 22:00 a pro Tikky byla normální večerka už ve 20:00. Ale znáte Marinette...
Ta mezitím byla na balkóně a uvnitř se ničila . Něco jí štvalo ,ale nevěděla co. Buď mohla jít spát nebo se tu ničit a ona si vybrala to druhé.
Jediné co ji uklidňovalo byla příjemná hudba ve sluchátkách a třpit hvězd .
Myslela jen na jedno a to, co ji tak trápí...
V tom začala cítit ,jak se jí pomalu zavírají víčka a začala se tomu poddávat...
Černo , viděla už jen černo...
Když v tom se objevila někde kde to asi znala..
Třpit... jasný třpit...
Najednou  uviděla nějakou dívku...
Měla na sobě kostým berušky , ale ve stylu staré Číny...
Objevili se lidé a začínali jásat...
,,Asi stará beruška a právě někoho zachránila...'' řekla si pro sebe Marinette...
Kolem se třpitily nádherné barvy...
V tom ale začínalo všechno tmavnout a lidé znuděně odcházet ....
Dívka po nich začala natahovat ruce a smutně křičet ...
Když už všichni odešli padla na kolena a začala brečet...
,,Snad to neznamená ,že lidé začali jejími činy pohrdat...'' ptala se zděšeně Marinette...
Najednou přilétá motýlek a zakumalizuje ji ...
Dívka cosi odříká a zahalí ji tmavý kouř...
Marinette se na to jen ustrašeně dívala dokut nepřišel záblesk...
Jakmile to všude zase ztmavlo otevřela oči a poté i pusu ...
To co tam viděla bylo smutné a strašidelné zároveň...
Celé město v plamenech , louže krve ,   zranění lidé utíkající pryč a zmatení , zranění, ustrašení , ležící hrdinové dívající se na zakumalizovanou dívku se zářivě fialově svítícíma očima , která odteď už necítí lásku , smutek štěstí a ani strach ze smrti...
Dívali se na tu , která se je chystala dorazit...
Marinette mohla jen se slzami v očích sledovat , jak jejich životy končí...

Marinette se probudila právě v čas . Rozhodně totiž nechtěla vědět co se stalo dál. Plačící odešla do postele ,kde se snažila vzchopit a přestat na to myslet . Ten sen jí však pronásledoval dokud znovu neusnula.
Tentokrát už s jiným a klidnějším snem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 22, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

,,Jak chceš...''Kde žijí příběhy. Začni objevovat