Όταν έφτασα στο δωμάτιό του τον είδα στο κρεβάτι και το πόδι του με γύψο....
Μπηκα μεσα και εκατσα στην καρεκλα που υπήρχε διπλα στο κρεβατι του. Συνεχιζα να κλαιω γιατι ο Marcus δεν ειχε ανοιξει ακομα τα ματια του μετα απο την εγχείρηση(αυτο με ειχε κανει να φοβαμε πως δν θα ξυπνουσε αλλα ο γιατρος μου ειχε πει πως του ειχαν δωσει μεγαλη δοση για να τον ναρκωσουν). Κρατούσα το χέρι του και του μιλουσα αλλα μαλλον αυτος δεν με ακουγε :(( . Μπηκε μεσα ο γιατρος και μου ειπε να περασω εξω για να του κανουν κάποιες εξετασεις. Κάθησα σε μια καρεκλα εξω απο το δωματιο του και ηρθαν και ο Martinus και η Κατερινα. Οταν βγηκε ο γιατρος μας είπε να γυρίσουμε σπιτι αλλα εγω δεν ηθελα και έμεινα εδω.....
Περασαν 6 μερες και εγω καθε μερα πήγαινα και του μιλουσα αν και δεν με ακουγε 😞 Την έβδομη μερα μου ειπε ο γιατρος να περασω εξω για να κανουν κατιαλλες εξετάσεις. Τηλεφωνησα στον Martinus και στην Κατερινα και ειρθαν αμέσως. Οταν βγηκε ο γιατρος μας ειπε οτι τα νεα ηταν δυσαρεστα :(( . Ο Marcus ειχε πεσει σε κώμα. Δεν πίστευα στα αυτια μου!!
Γ(γιατρος): ειναι καλα ο Marcus αλλα εχει πεσει σε κωμα..
Α: Τι εννοειται καλα αφου επεσε σε κωμα! Πως μπορει να ειναι καλα !;;(😭)
Γ: ακουστε, εννοώ πως ο οργανισμος του δουλεύει μια χαρα και οτι δεν υπαρχει καποια αιμορραγία.
Α: Αρα μπορει να συνέλθει γρηγορα ;;
Γ: Αυτο δεν το ξερουμε....εσεις τι ειστε ;;
Α: Ειμαι φιλη του.
Γ: Μονο φιλη του ;;
Α: Ναι
Γ: Το λεω επειδη δεν σταμάτησες να κλαιες εδω και μια εβδομάδα..
Α: Ναι γιατι εχω ερθει απο την Ελλαδα πριν απο λιγο καιρο και ηταν ο πρωτος μου φιλος
Γ: Α τωρα εξηγούνται όλα, ενταξει μην ανησυχείς ειναι δυνατός, θα αντεξει το παλεύει
Α: Ευχαριστώ γιατρέ
Γ: Α και πως σε λενε ;;
Α: Αλεξανδρα
Γ: οκ Αλεξανδρα θα σε ενημερώνω καθημερινά!
Γ: Ευχαριστώ πολύ γιατρέ
Πηγα και ειπα τα δυσάρεστα νέα στον Tinus και στην Καταρινα αλλα μαλλον τα ειχαν ακουσει ολα 😂
Μετα απο μερικες ωρες εφυγαν αλλα εγω έμεινα στο νοσοκομείο, κοντα του...
Την αλλη μερα ο γιατρος μας ειπε να κανουμε ενα τεστ να του λεμε κατι και αν το ακουει να σφίγγει το χερι του. Πηγα μεσα και του μιλουσα και του ελεγα αν με ακουει μνα προσπαθήσει να σφίξει το χέρι του αλλα δεν ειδα να το σφιγγει. ....Του το ειπα πολλες φορες αυτο αλλα δεν ειχε σφιξει το χερι του ακομα :(( . Τελως παντως ηταν 6:00 μ.μ. και επρεπε να φυγω ετσι πηγα να σηκωθώ αλλα ενιωσα ενα σφίξιμο στο χερι μου και κάθισα στην καρεκλα και ειπα στον Marcus να μου ξανασφιξει το χερι αν με ακουει.... ενιωσα ξανα το σφίξιμο και φώναξα αμεσως τον γιατρο ειμουν τοσο ευτυχισμένη που με ακουγε και μαλλον ειχε ξυπνήσει απο το κωμα! Οταν το έδειξα στον γιατρό μου χαμογελασε και μου ειπε.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
the removal / Η μετακομιση {M&M Greek Fanfiction}
Любовные романыΕνα κοριτσι αλλάζει χωρα.. Εκει θα κανει νεους φιλους... Αλλα θα ζησει και περιπέτειες... Πολλα ατομα θα στραφουν εναντιον της Ενας απο τους φιλους της θα μπει στο νοσοκομείο και οταν θα βγει δεν θα θυμαται καν τον ιδιο του τον αδερφο... Ισως αυτο τ...