*Emma POV*Οταν γυρισα σπιτι χαιρετησα την οικογενεια μου και ανεβηκα στο δωματιο μου...ολως παραδοξως η σημερινη μερα δεν ηταν τοσο χαλια.Εκει που ακουγα την μουσικη μου και ειχα βυθιστει στις σκεψεις μου,μπουκαρε ο Tyler μεσα στο δωματιο μου "Tyleeeer τι θες;;;"παραπονεθηκα σαν εξαχρονο στον αδελφο μου "Οοοο ελα τωρα μικρ,απλα θελω να δω τι κανεις"μου απαντησε και βολευτηκε στο κρεβατι μου,ξεβολευοντας εμενα"και πως και σε επιασε ο πονος για την μικρη σου αδελφη;;"τον ρωτησα "Δεν με επιασε ο πονος Emma απλα,βαρεθηκα να περιμενω τον Dylan στο σαλονι και ηρθα να τον περιμενω μαζι σου"μου απαντησε τελιως ηρεμος.Τοτε τα ματια μου γουρλωσαν και σηκωθηκα αποτομα απο το κρεβατι στο οποιο καθομουν "ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο DYLAN;;"ρωτησα"ναι...γιατι φρικαρες τοσο;;Νομιζα πως τον συμπαθουσες"μου απαντησε ειλικρινα με ενα βλεμμα που δηλωνε υποψια"ναι..τον συμαπθω απλα.....μου φανηκε παραξενο γιατι εχει να ερθει πολυ καιρο"του απαντησα γρηγορα"Emma τι λες προχτες ηταν εδω"πηγα να απαντησω αλλα για καλη μου τυχη χτυπησε το κουδουνι"εμμμ..δεν θα ανοιξεις;;"ρωτησα τον αδελφο μου με το πιο αθωο υφος που ειχα"ναι..παω να..ανοιξω"μου ειπε και με κοιτουσε λες και ειδε εξωγηινο.Οταν εκλεισε την πορτα πισω του αναστεναξα και επεσα με δυναμη πισω στο κρεβατι.
Συνέχισα λοιπον να ακουω την μουσική μου και τοτε άκουσα την μαμά μου να μου φωνάζει από τον κάτω όροφο "Emma κάποιος ήρθε να σε δει"κατέβηκα λοιπον την σκάλα και πήγα να δω ποιος με ζητάει 9:00 το βραδυ.Μολις κατέβηκα την σκάλα ειδα τον Brandon "Brandon?τι κανεις εσυ έσω τετοια ωρα;"τον ρωτησα καθώς ταυτοχρονα έβγαζα το ακουστικό από το αυτί μου "ήρθα να σε δω κουκλα,άλλαξαν κάποια πραγματα στο σχέδιο"μου απάντησε κοιτώντας με ψυχρά "τι εννοεις;"τον ρωτησα ξανά.Τοτε αυτος απλά με τράβηξε από το χέρι και με ανεβασε στο δωμάτιο μου."Πες μου ένα λογο που πρέπει παντα να με τραβάς σε δωμάτια"του είπα ειρωνικά "τελος παντων τι είναι τόσο σημαντικο που δεν μπορούσε να περιμένει έως αυριο;"ρωτησα καθώς τον κοιτούσα στα ματια "λοιπον κουκλα,η Kaitlin έχει αρχίσει να υποπτεύεται πως όλα αυτα είναι ένα κόλπο οποτε πρέπει να το κάνουμε πιο πιστικο.."ειπε "και...πως θα το κάνουμε αυρο;;" "πρέπει να φιλήσουμε μπροστά της"απάντησε ψυχρά δίχως να δειχνει κάποιο συναίσθημα "ΤΙ;;"ρωτησα έκπληκτη "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ"του φώναξα.Τοτε εκείνος απλά με κοίταξε και μου χαμογέλασε "οκ..τοτε υποθετω πως απλά θα πάω στο απέναντι δωμάτιο και θα πω στον Dylan το τρομερό κόλλημα που είχες φάει με αυτον στα 10.." "οχουυυ καλα.Καλα θα σε φιλήσω..το πρόβλημα είναι πως δεν ξερω πως.."του είπα κάπως ντροπιασμένη "τι;;Δεν έχεις φιλησει ποτέ κανένα;"με ρωτησε και έγνεψα αρνητικά "τοτε θα ήταν τιμή μου να είμαι το πρώτο σου φιλί.."μου ειπε και όταν σήκωσα το κεφάλι μου για να τον ρωτήσω τι εννοεί...ένωσε τα χείλια μας.
Το φιλι ήταν γλυκο,γεμάτο πάθος.Παρολο που τα συναισθήματα μου για αυτον ήταν ανάμεικτα συναισθήματα μίσους και έρωτα...εκεινη την στιγμή ένιωσα λεα και ήμουν ερωτευμένη..δεν ήθελα να τελιωσει εκεινη η στιγμή,ομως φυσικα η τυχη μου είναι τόσο σκατα που εκεινη την στιγμή μπήκε
μέσα ο αδελφος μου "Emma μπορώ να πάρω το.."έκοψε την πρόταση του όταν μας είδε και εμείς τραβήχτηκαμε απότομα "αστο..."ειπε και ξανά εκλεισε την πορτα καθώς με κοιτούσε με ένα βλέμμα που φώναζε θα μιλησουμε για αυτο αργότερα."Πάντως πρέπει να παραδέχτεις..για πρώτο φιλί δεν ήταν τόσο χαλια...ετσι κι άλλιως δεν ήταν με έναν άγνωστο ετσι δεν είναι;Όλες οι γκόμενες θέλουν να ξέρουν το ατομο που φασωνουν από πριν,και το γεγονός ότι είμαστε παιδικοί φίλοι σε βόλεψε πολύ,σωστα κουκλα;;"με ρωτησε ο Brandon και με εβγαλε από τις σκέψεις που εκανα για τον αδελφό μου "εμμ υποθετω.."απαντησα κάπως ντροπαλά "πάντως για να ξες αυτοηραν ένα απλό φιλί...αν έχεις περιέργεια να δεις πως γίνονται και αλλα πραγματα εγω είμαι πρόθυμος"μου ειπε και μου εκλεισε το ματι με σεξουαλικο υπονοούμενο.Τοτε τον κοίταξα με ένα ψυχρό βλέμμα και εκείνος κατάλαβε πως δεν ήμουν σε διαθεση για γέλια οποτε καθάρισε τον λαιμό του και μου ειπε "λοιπον νομίζω ότι είναι ωρα να πηγαίνω...αυριο το πρωι θα έρθω να σε πάρω εγω,ετσι κι αλλιώς μια πορτα είμαστε..."τελιωσε την πρόταση του και αποχώρησε από το δωμάτιο αφήνοντας με να κύλισω στις σκέψεις μου...
*Brandon POV*
"Ετσι κι αλλιώς μια πορτα είμαστε.."της είπα και βγήκα από το δωμάτιο της.Αρχισα να κατεβαίνω τις σκαλες και την στιγμή που πήγα να κλείσω την πορτα γυρισα και καληνυχτισα την μητέρα της.Καθολη την διαδρομή προς το σπιτι σκεφτόμουν μόνο ένα πραγμα...αυτο το φιλί...και το ποσό λάθος εκανα που την παράτησα..αλλα δεν μπορεί να αλλάξει κατι τωρα..εγω είμαι ένα από τα πιο δημοφιλή παιδια στο σχολειο και η Emma απλά περνάει απαρατήρητη από ολους.....
------------------------------γειαααα..λοιπον πως σας φενεται η ιστορία μέχρι τωρα;;;είναι η πρώτη φορά που σας γράφω γτ όσο χαζο και να ακουγεται μόλις ανακάλυψα πως να βάζω αυτα τα σκούρα γράμματα..anyways θέλω να σας ανακοινώσω πως αυτή την κυριακη δηλ αυριο δεν θα ανεβάσω αλλο κεφάλαιο διότι θα λείπω και δεν ξερω αν θα έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο αν κατι αλλάξει ομως θα σας ενημερώσω..μην ξεχάσετε να κανετε Vote στην χαζή ιστορία μου
LOVE YOUUUU❤️❤️❤️
YOU ARE READING
We used to be best friends!.
Teen FictionΌλα είναι ήρεμα μέσα στο μυαλό της εμμα όμως όταν ένα αγορι την πλησιάζει για να εκδικηθεί την πρώην του όλα αλλάζουν..