☯2.Bölüm☯

27 0 0
                                    

☯          ☯          ☯          ☯          ☯          ☯          ☯          ☯          ☯

1 Hafta Sonra

Kaya'nın sağlık durumu birden iyiye gitmeye başlamıştı.Ve 1 hafta sonrada hastaneden çıkmak için doktor izin vermişti.Onun gözlerinin içine bakmak bana aşırı derecede bir güven veriyordu.Daha uyanır uyanmaz tek yaptığı beni görmek istemesiydi.Bu beni o kadar mutlu ediyordu ki.Aklımı kurcalayan bir konu daha vardı.Bunu Kaya'ya kimin yaptığı.Kaya'yla hafta içerisinde konuştuğumuzda Can'ın olduğunu sanıp ona küfürler yağdırmıştı.Sonra Can'ın neler anlattığını ona teker teker söyledim.İlk başta inanmasada sonradan oda inandı.Sonra birşeye kanaat getirdik.Bunun kim olduğunu bulmaya çalışırken kimseye güvenmeyecektik.Hiç kimseye.

Kaya'nın evine vardığımızda kanepeye oturdu ve derin bir iç çekti.

"Kimden başlayacağız soruşturmaya Bayan Sherlock?"dediğinde gülümseyerek cevap verdim;

"Şu iki gün boyunca soruşturma falan yok Beyefendi.Dinleneceksin sadece.Hastanede yatarken ne kadar korktuğumdan haberin varmı senin?"dediğimde gözlerini gözlerime dikti ve hiçbir tepki  vermedi.Bana doğru yaklaştığı sırada kanepenin sağ tarafına doğru çekildim.Bunu yaptığımda yüzüne sapıkça bir sırıtış ekleyerek biraz daha yanıma yaklaştı.Ve ben bir kez daha sağ tarafa yüklendiğimde köşeye sıkışmıştım.Beni öpmesini delice istiyordum ama bu kadar basit olsunda istemiyordum.Ben ve benim düşüncelerim.

"Şimdi na yapacaksın bakalım?"dediğinde gözlerimi büyüterek ona baktım ve birkaç kaçış lafı söyledim.O bunları söylerken yanaklarımı minik minik öpüyordu;

"Seni seviyorum Kaya.Seni seviyoruum."Bunu biraz uzak kalması için şirince söylemiştim ama zıttı etki yapmıştı;

"Hıhı.Bende."diyerek öpmeye devam etti.En sonunda ben pes edip dudaklarımı onunkilere bastırdım.Hoşnut olduğunu belirten birkaç mırıltı çıkarttığı arada ben onun dudaklarının yumuşaklığıyla ilgileniyordum.Hiç bırakmayacakmış gibi öpüyordu,sanki sonsuza dek öpecekmiş gibi.Üzerime doğru eğildiğinde geri çekilmemek için kendimi zor tuttum.Eli belimi sardığındaysa geri çekilmek için bir hamle yaptım.Bu hareketime gülümsedi ve mavi gözlerini gözlerime dikti.

"Utanıyorsun."dedi ve yanaklarıma minik öpücükler yerleştirmeye devam etti.

"Ihm.Hayır..U-utanmıyorum."dedim kollarım kaşınmaya başlarken.Bunu anlamış olacak ki ellerimi tuttu.Ama öyle bir kaşınıyordum ki ellerimi onunkilerden kurtarıp derimi kazıtmaya devam ettim.

"Utanmazsan bunların olmayacağını ikimizde iyi biliyoruz.Değil mi?"dediğinde büyük bir nefes vererek başımı salladım.Gülümseyerek geri çekildi ve başını dizlerime koydu.Ellerim bir anlığına havada kalsada sonra onun muhteşem saçlarına yerleştirdim.Bunu yapmamla gözlerini kapattı.Hoşuna gidiyor olmalıydı.

"Elit?"dedi sakince.

"Hım?"dediğimde hala gözleri kapalıydı.O kadar muhteşem görünüyordu ki dayanamam an meslesiydi.

"Eğer Can seni aldatmasaydı..Hala onu seviyor olurmuydun?"diye sordu bir anda.Sonra kafasını kaldırıp bana baktı.Tepkimi merak ediyordu.Düşündüm.Tam anlamıyla ne hissettiğimi düşündükten sonra cevap verdim.

"Can beni aldattıktan sonra yıkılmış gibi görünebilirim.Ama hepsi aldatıldığım içindi.Can'ın bir faydası yoktu burada.İşin gerçeği ozamanlar Can'dan ayrılmak için bahane arıyordum da denilebilir.Hayatımı göz önüne aldığımda gereksiz biryerdeydi benim için.İlk başlarda öyle değil tabi ama sen hayatıma girince böyle düşünmeye başlamıştım."dedim.Aklıma ne geliyorsa onu söylüyordum.Çünkü bunlar gerçeklerdi.

"Öyle mi?"dedi kaşlarını kaldırarak.Kafamla onayladım.

"Peki benimle sevişmek istermiydin?"diye sordu bir anda.İşte o an apışıp kaldım.Ne diyeceğimi bilemeden;

"Ha?"diye bir ses çıkardım isteksiz.Tepkimle kıkırdarken devam etti;

"Sadece soruyorum."dedi.Birkaç kez öksürdüm.Bir kaç kez boğazımı temizledim ve cevap verdim.

"Iııı.Yani..Of evet."dedim bir nefeste.Gözlerini bana dikti.

"Ciddi misin?"dedi kaşlarını kaldırarak.İçimden ne geçiyorsa onu söyledim.

"Feci halde ciddiyim."Bu söylediğimle yattığı yerden doğrulup kahkaha attı.Gülmesi benim sinirimi bozmuştu.Kendini beğenmiş ukala.

"Gülme."dedim çatılı kaşlarımın arasından.Ama hala aralıksız gülüyordu.Kendini susturmaya çalışarak dolgun dudaklarını birbirine bastırdı.

"Bunu bildiğim iyi oldu."dediğinde ;"Pis sapık."diye çığırdım.Sonra dayanamadım bende gülmeye başladım.Şapşal.

İNATÇI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin