KARMAKARIŞIK

292 33 2
                                    

Gösterdiğiniz ilgi beni çok mutlu ediyor. Seviliyorsunuzz :)) Bu arada Özlem için hala karakter arıyorum ama bulamadım. Eğer önerilerininiz varsa bana ulaşır mısınız ? :)

Bu arada yeni kapak için @ceroskomusko 'ya teşekkürler :)

***

Kalbim durdu sandım.Bu mesafe kafamda tehlike canlarının çalınmasına sebep oluyordu.Kafamı başka yöne çevirecek gücü bulamıyordum kendimde.Donmuştum.Mavi gözleri benim gözlerimi esir almış gibi gözlerime kenetli biçimdeydi.

Ani bir hareketle kafamı çevirdim.Hala yanımda oturuyordu aşırı gergindim.Yerin yarılması benim de içinde kaybolmam gerekiyordu.Bu durumdan başka şekilde kurtulamazdım.Nefesini çok yakınımda hissettim kulağıma doğru eğilmişti.Sıcak nefesi beni ürpertmişti ve bunu bildiğine adım gibi emindim.

"Benden etkilendin." dedi.

Gülümsediğine emindim.Ukala.Kalbim göğüsümü deli gibi dövüyordu.Yaptığı hareket beni etkilemişti bunu inkar edemezdim ama etkilendiğimi anlamasına kesinlikle izin verermezdim.Okulun yakışıklı ve kötü çocuğundan hoşlanarak bir klişeye imza atamazdım.

Alayla kafamı ona çevirdim.Donuk bir ifadeyle gözlerini gözlerime kenetledim.Şaşırmış bir ifadesi vardı.Mavi gözleri şaşkınlıkla gözlerimin içine bakıyordu.Gözlerimi onun bakışlarından ayırmadan yumuşak bir hareketle çenesini kavradım.Nefesimi suratında hissetmesi için ona doğru biraz yaklaştım.

"Senden etkilenmedim." dedim donuk bir ifadeyle.

Yavaşça yanından kalktım ve sınıfa doğru hareket ettim.Yine birşey söylemesine izin vermemiştim.

Özlem:2 - Bora:1

***

"Bana ne olduğunu hemen anlat."

"Ayşe kolumu bıraksana hem neyden bahsediyorsun sen?"

"Salak taklidi yapma bana Bora diyorum kızım öğle arası bahçede görmüşler sizi."

"Bu kadar heyecanlanman çok saçma Ayşe sakin ol hem birşey olmadı." dedim gözlerimi devirerek.

Bu kızların hepsi Bora'ya ölüyorlardı.Aptal ve ukalanın tekiydi sadece dış görünüşünden etkilenip ağızlarının suları akıyordu.Çocuğun dış görünüşü oldukça etkileyiciydi ama abartıyorlardı.

"Ahh ! Sen benimle dalga geçtiğini mi sanıyorsun ? Fazla samimiymişsiniz diyorum." dedi heyecanla.

Kaçış yolum yoktu anlaşılan hem Ayşe bu okuldaki en yakın arkadaşımdı ona anlatmam gerekiyordu.Ben de ilk çarpışmamızdan başlayıp bugüne kadar olan her şeyi-Berk kısmını atlayarak- anlattım.

***

"Senden etkilenmiş, Bora'yı etkilemek çok zordur." dedi Sırma sabırsızca.

Sevgili Ayşe olayı duyduğunda koşup Sırma ve Merve'yi çağırmıstı.Onlara da anlatmıştım.

Sırma'nın söylediğine gözlerimi devirerek cevap verdim.

"Benden falan etkilenmedi.Saçmalama Sırma."

"Peki peki tamam sustum." dedi Sırma

"Neden susuyorsunuz bakalım." dedi Cenk yanımıza gelirken. Uzaktan gelen Berk'i de görünce gözlerimi devirdim.

NEDEN BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin