- Capitolul 6 -

653 55 24
                                    

În scurt timp ajunsem acasă. Eu am plecat în bucătărie ca să pregătesc ceva de mâncare, iar Jay plecase în camera lui.

Mai treceam din când în când prin fața ușii ca să mă asigur că e bine. Stătea ghemuit în pat, cu spatele la ușă. Am crezut că a adormit așa că am continuat să gătesc.

Când totul a fost gata, m-am dus în camera lui Jay ca sa-l trezesc.

Am intrat în cameră și văd că stătea nemișcat. Mă apropii de el și văd că avea ochii deschiși și plini de lacrimi. L-am luat imediat în brațe încercând să-l liniștesc:

Lian: pui, de ce plângi? S-a întâmplat ceva?
Jay: n-nu, sunt b-bine....
Lian: ba nu, spune-mi ce ai
Jay: Nu vreau să stau singur...
spune el printre lacrimi, eu îl strâng și mai mult în brațele mele și îl mângâi
Lian: îmi pare rău că te-am lăsat singur, promit să nu o mai fac...
Jay: Lian, nu trebuie să stai după mine... mai bine mă lăsai la orfelinat...
ultimele cuvinte rostindule încet și începu să tremure
Lian: Jay, nu vorbi așa, cum aș putea să te las acolo?
Jay: de ce nu? Până la urmă sunt doar o corcitură de om-pisică care nu e bun de nimic... de ce ai nevoie de unul ca mine? rănit, cu o mână ruptă și care abia se ține pe picioare?

Nu înțelegeam de ce zice asta... Oare nu și-a dat seama că-l iubesc și țin la el mai mult ca orice pe lumea asta? Sau poate nu vrea să stea cu mine...? Dar chiar și dacă nu ar vrea, oricum nu aș avea de ales, l-aș ține cu mine și cu forța, doar sa nu se duca la orfelinat.

Lian: Pui, ce se întâmplă cu tine? De ce vorbești așa?
Jay: Lian... îți va fi greu cu mine, toată lumea mă urăște
Lian: eu nu sunt ca restul, nu aș putea să te urăsc. Uite, vreau să stai cu mine și vreau să am grijă de tine, nu te poți descurca singur.
Jay: dacă zici tu, dar îți va fi greu
Lian: nu-mi pasă, important ca tu să fii bine.

Jay îmi zâmbi și se ghemui și mai mult în brațele mele.

Lian: hai să mâncăm, cred că ți-e foame
Jay: b-bine

Skip time:
După ce Jay a mâncat (adică l-am hrănit eu pentru că încă nu se putea descurca cu mâna stângă)
Am plecat în camera mea și l-am pus ușor pe pat pentru că părea obosit. M-am pus lângă el și l-am luat în brațe. Era atât de drăguț. Curând a adormit

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My little boy // yaoi.Neko / boyxboyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum