Multimedya:Hamit~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözümü açtığım da evdeydim. Başım çok kötü ağrıyordu. Saat üçe geliyor.
Bana nolmustu böyle. Kafamı çevirmemle Hamiti gördüm. Yatağımın arka tarafına bir koltuk çekmiş ve orada uyuya kalmış. Hatıralar yavaş yavaş geliyordu. Yoksa o pislik bana-. Lanet olsun.
Öyle bir şey yaptıysa eğer onu öldürürüm. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Hemen sildim. Güçlü olmalıydım. Her zaman yapmaya çalışıp başaramadığım gibi.
Peki benim üzerimi kim değiştirmişti.
"Demek uyandın uykucu cadı."
Bu durumda bile cadı diyebiliyordu. Hem niye bu burdaydı ki.
Gene gözlerim dolmaya başladı.
"O bana orda tec-"
"Hayır hiç bir şey yapmadı."
"Neler oldu peki"Dün gece Hamitten
Arabayla bara Berkin yanına gittim. Oturuyorlardı. Nur'u gördüm. Cidden bu kız nereden tanıdık geliyor. Kafayı yicem.
Berk başıyla selam verdi. Nurun yanına oturdum. Oturduğum anda Nur gerilmisti. Ardından telefonuna mesaj geldi. Daha çok gerildi . Bu haliyle tam olarak aç kalmış bir pandaya benziyordu. Ayaklandığın da onu izlemeye başladım. Tuvalete gidicegini söyledi. Arkasından gitmeyi düşünüp ardından vazgeçmiştim.
-------------------Nur gideli yarım saat olmuştu. Ve bunu kimse farketmemisti. Gidip bakmaya karar verdim. Sohbete o kadar dalmislardiki beni farketmediler bile.
Hiç düşünmeden kizlar tuvaletine daldım. Buradaki kızlar için sorun teşkil edeceğini sanmiyordum.
Kabinlere teker teker baktım. Burada yoktu. Her yeri aramaya başladım. Bütün odalara daldım. Ne olur ne olmaz diye erkekler tuvaletine bile baktım ama yoktu. Cidden bu cadı nerdeydi.
Terasa çıkan bir merdiven vardı. Direk oraya yöneldim. Ama kilitliydi. Neyse. Tam dönecekken Furkan'ı gördüm ve önündeki Nur'u. Kapıyı kırdığım gibi Furkan'ın üstüne atladim. Furkan Nur'u duvarla kendi arasına almış boynunu opuyordu. Nur kendinde değildi. Duvarın dibinde sayikliyordu baba diye.
Furkan'ın üstüne çıkıp art arda yumukruklarimi geçirmeye başladım.
Ayağa kalkıp yüzüne ve karnına tekmeler savurdum."Yeter. Yeter. Yeterrrr!!!"
Nurun sesiyle kendine geldim. Çok cılız çıkmıştı. Furkan'ın yüzüne tükürüp Nur'u kucağıma aldım.
Pislik herif. Adi. Yetmedi igrenclikleri ama onu bu sefer kendi ellerimle oldurucektim.
Kapıdan çıkarken bizimkiler farketmis olucak ki yanımıza uçtular.
Soruları es geçip arabaya bindim. Doğruca Nurun evine sürdüm. Bizimkilerde gelmişti tabi. Nurun çantasından anahtarları alıp kapıyı açtim. Odasına çıkarıp yatağa yatırdım. Uyuması gerekiyordu ama bu kıyafetlerle yatamazdi tabiki.
Kızları çağırmayı düşündü ama onların çenesini cekemezdim.
Dolaptan bir tayt ve bol tisort aldım. Işığı kapattım ama dışardan gelen hafif ışıkla her yerini görebiliyordum. Çekmeceleri karıştırmaya başladım. Bir bandana bulduktan sonra gözüme bağladım ve üstünü çıkarmaya başladım. Gerçekten çok zordu. Ama yapacak bişey de yok.
Hiç aşağı inmeden odadaki tekli koltuğu yatağının arkasına koydum ve beklemeye başladım.Şuan Nurdan
"Merak etme bir şey olmadı iyisin."
Çok saçmaydi. Bir insan tecavüz edilmedim diye sevinmek yerine tecavüzün ne olduğunu bilmemeliydi. Öyle bir kelime olmamaliydi.
"Peki benim üzerimi kim değiştirdi."
Yüzüne bir siritis yayıldı.
"Beeeenn" ne yani yağmurdan kaçarken doluya mi tutulmustum.
"Merak etme karanlıkta ve bandanayla yaptım. Ben sanki sana çok meraklıyım etraf kız kaynıyor be cadı."
Tek kelimeyle Öküz.Bon sonko sono çok morokloyom.
Otrof koz koynoyo bo codo.
Ahmak.
Beni kurtarmıştı. Yataktan çıkıp arkamda onu bırakarak aşağı indim. Mutfağa girip su dolduracaktım. Arkamda bir nefes hissetmemle dün akşamı tekrar yaşadım sanki.
"Bir teşekkür borçlusun sanki cadı"
Ohhh be Hamitmis. Bu öküzün olucagina hiç bu kadar sevinecegime inanmazdim. Ağzımda geveleyerek
"Teşekkür ederim" dedim.
"Kuru bir teşekkür mü sadece cadı." Kizardigimdan emindim yüzünü iyice yüzüme yaklaştırdı. Alnını alnıma dayadı ve gözlerini gözüme dikti. Sanki aklımı okumaya çalışıyordu. Çok derin bakışları vardı.
Hemen kendime geldim sinirle onu ittim ama olmadı. Kafamı eğip yandan geçtim. "Teşekkür ettim ya işte."
"Öyle olsun bakalım."
Salona geçmişti. Bende tezgaha bardağı koyup. Telofonumla oynayarak salona geciyordum ki duvara çarptım. Bildigim kadarıyla salonun ortasında bir duvar yoktu. Kafamı kaldirmamla Hamitin fotoğraf çektiğini gördüm.
"Salonun ortasında durmuş napıyorsun gerizekalı."
"Benle düzgün konuş yoksa-"
"Yoksa ne? Hiç bir şey yapamazsın!"
" Yoksa daha yeni kaçtığın gibi kacamazsin."
Yüzüm tekrar kızarma ya başladığında. Biraz önce çektiği yere baktım.
Bu neydi lan!!!Puhahaha
Bunlarin burda bu halde ne işi vardı.
Muhtemelen dün akşam Hamitle gelmişlerdi.Berk yerde iki büklüm yatıyordu. İrem se kanepeye yayılmış. Büyük ihtimal rahat olmak için Berki kovmustu. Fatma ve Kubilay sa onlara gelmek bile istemiyordum. İkiside koltukta uzanmis. Kubilay , Fatma'nın dizine yatarken Fatma ise dayanamayıp onun sırtına yatmış.
Aklıma gelen hain bir siritisla Hamite döndüm. Anlamış olucak ki
"Saçmalama! Tabiki de yapicaz " dedi . Elimize ikişer sürahi aldık. İçlerine en az otuz buz küpü atıp buzluğa koyduk. On dakika falan soğuyunca birbirimize bakıp sinsice güldük. Parmak uclarimizda salona girdik. O İremle Berkin oraya bense Kubilay la Fatma'nın oraya geçtim. Üç dememle aynı anda surahileri boşalttık.-----------------------------------------------------------
Arkadaşlar son sinifim. Ders çalışmaktan dolayı fazla yazamıyorum.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
Fiksi RemajaMutlu son mu istiyorsunuz? Kesinlikle bu kitapta aramayin. Bir insanın başına neler gelebilir bir ömür boyunca. Peki ya bir ömür ne kadar uzun olabilir. Baktığımızda genel olarak 60 yıl yaşar bir insan bu altmış yıl yani bir ömür 8 saate denk geli...