Capitolul 1

4 4 0
                                    

   O răcoroasă briza imi face toate simțurile să explodeze și o atingere aspră dar placuta în zona pieptului ma trezesc la viata.Unde sunt?Ce imi uda corpul si unde ma aflu?

  Zeci de intrebari fara raspuns,zeci de sentimente,un singur lucru este cert.Ca sunt cuprinsa de o ceata mare si deasa.Imi deschid ochi cu o durere demna de mana unui macelar.Aceiasi ceata ce o simt imi invaluie privirea.Inchid ochi.Stau cateva minuta insa iar un strop de apa imi atinge pielea fara pic de mila.Incerc iar la fel ca prima data,dar o ceata imi invaluie privirea.De data aceasta decid sa lup cu intunericul si clipesc mai des ca sa imi tin ochi deschisi.

  Reusesc sa imi clarific vederea cat de cat si incerc sa imi misc membrele pentru a ma ridica din balta mica si rece.Degetele desi degerate incep sa imi asculte comenzile si reusesc sa ma ridic in genunghi.Deci inca stau in aceea balta sunt putin mai optimista ca pot vedea unde ma aflu.Sunt intr-o cladire mare din fier si goala.Asta am putut vedea inca de cand mi-a revenit vederea.Insa cand ma uit in jos observ ca balta are o culoare neagra si rosiatica.Prin crapaturile din tavan vad intrand lumina luni si in lumina neclara a ei pe podea la 10 metri de mine se mai afla cineva.Cu o forta de furnica incerc sa imi ridic picioarele pentru a vedea ce a patit aceea persoana ,insa cand credeam ca am izbavit  o durere de spate ma arunca din nou la pamant.Imi privesc corpul si hainele de pe mine sunt rupte ,murdare si ude.Imi duc mana la spate incercand sa aflu de unde vine durerea insa nu reusesc.Imi privesc mainile si se pare ca acum sunt murdare de acelasi lichid ca cel pe care stau acum.Decid sa am tarasc pana acolo sa vad ce sa intamplat.

    Reusesc sa ma deplasez cativa metri si vad un obiect pe jos ,mic si patrat,il iau in mana si acesta incepe sa vibreze.Il scap si acesta incepe sa cante o melodie care imi pare cunoscuta.Ma duc si il iau iar in mana si vad pe ecran scris numele "Carmen" impreuna cu popza unei tinere.Apas pe butonul verde si aud o voce"Tati unde esti?""Tati ma auzi?" "Te rog raspunde-mi".

     Persoana care vorbea incepe sa planga,ca printr-un vis incep sa imi aduc numele obiectului din  mana mea si il duc la ureche.

_Alo?

_Tati ,tu esti?Cine e la telefon?

      Stau putin pe ganduri fortandu-mi neuroni sa isi aduca aminte un lucru foarte important care mie mi-a scapat cu desavarsire.Cine sunt?Un lucru foarte important si esential dar care mie imi lipseste.

_Nu stiu.

     Am spus cu o voce seaca,tremuranda si care imi face corpul sa vibreze de tristete.

_Doamna va rog lasati gluma la o parte si spuneti unde se afla tatal meu?

_Cum arata tatal tau?

_Este un barbat inalt,cu pistrui ,par negru,lins si care poarta mai mereu un costum negru.

     Merg cu cei mai chinuiti pasi asta dupa ce am reusit sa ma ridic de jos si ajung langa acea persoana.Purta un costum negru si avea parul negru si lins.Era cu spatele asa ca nu am putut sa ii vad fata.Persoana de la telefon striga intruna.Dupa un efort enorm reusesc sa il intorc si ceea ca vad ma inspaimanta atat de tare ca tip cat ma tin plamani.Persoana din fața mea avea un glonț înfipt în cap și ținea o armă în mână.

_Doamna ce sa intamplat?

_Are capul gaurit.Si este plin de sange. incep sa plang cand vad acest portret sinistru si macrabru.

_Doamna va rog incetati cu glumele si dati telefonul tatalui meu,fata plangea cand vorbeste,va rog.

    Ii ating gatul incercand sa ii gasesc pulsul, nu reusesc si imi pun capul pe pieptul lui.Nici o bataie,persoana din fata mea este moarta.

_Este mort.

_Ce?

_Este mort.

_Unde sunteti,cine sunteti?

    Fata incepe sa tipe si sa vorbeasca cu o persoana din incaperea ei, insa eu nu mai reuseam sa aud nimic.Ma ridic cu  gandul sa ies de acolo  inainte sa vomit.Ajung afara si vad ca sunt la intrare intr-o padure,iar pe un afis mare scrie"welcom to Sandivale".Acum stiam un lucru ca sunt intr-un oras la marginea acestuia cu un mort și o durere de spate. Încep să merg pe drumul care duce spre oraș pentru a cere ajutor ,uitând de telefon .
      Ploua cu stropi din ce în ce mai mari și ceata care imi invaluia atunci privirea a revenit. Fac un pas spre oraș și ma intorc spre acel loc, nu pot rămâne trebuie să cer ajutor cuiva.
     Asa am inceput sa fug singura prin ploaie cu speranța că voi găsi pe cineva care sa ma cunoasca sau care macar sa ma ajute.Merg de ceva timp insa eu nu mai vad nimic, fug in neant.Cand dintr-o data in fata mea vin cu viteza doua lumini orbitoare ,dar care opresc la timp pentru a nu ma lovi.Persoana care se afla de cealalta parte a lumini iese dintr-un vehicul si injura neincetat.

_V-ați ticnit la cap?Ce faceti aici pe vremea asta si alergand pe mijlocul autostradei ?

_Ajutor.

      Atat apuc sa spun caci o lovitora puternica de cap ma face sa cad din picioare.Totul devine neclar si tot ce aud sunt injuraturile acestei persoane ca un ecou ce dispare.Gol nimic nu se mai aude,nu mai simt nimic,am murit?Oare de ce am  patit eu asa ceva,cu ce am gresit?

   Un zgomot atât de enervant și totuși regulat se loveste de urechile mele fragile.Imi pare familiar ,dar nu stiu de unde .Nu pot sa ma misc ,tot ce pot face e sa ascult cuminte zgomotul acela enervant.

_Cum ii este pulsul asistenta?

_Normal,baiaile inimi sunt bune, insa are febra si o vanataie urata pe trot spatele,posibil de la o cazatura.

_Ati reusit sa aflati cine este?

_Nu, nici barbatul care a adus-o nu stie nimic.Am chemat politia pentru a reusi sa aflam cine este, insa acestia sunt prea ocupati cu cazul domnului Benson.

_Inca nu l-au gasit?Foarte ciudat din partea lui sa fie plecat timp de 2 saptamani, fara sa spuna nimic si mai ales acum cand fiica lui a terminat facultatea de drept ca sef de promotie.

_Sper sa nu fi patit ceva tot orasul depinde de fabrica lui,iti dai seama cate locuri de munca vor pierde oameni si ce criza se va creea din nou aici la noi.

_Sa revenim la pacienta,i-ai dat injectile despre care ti-am spus?

_Da domnule doctor,i le-am dat acum ceva timp.Totusi nu stim insa cat va sta in aceasta stare.

_Daca situatia se agraveaza il vom chema pe domul doctor Colins.

_Am inteles domnule Draco.Acum voi merge sa verific si ceilalti pacienti.

_Du-te.

       Aud sunetul unei usi cum se deschide si inchide si dupa liniste,doar sunetul aparatelor mai este prezent.Simt o atingere calda pe bratul meu si atunci imi dau seama ca doctorul nu a plecat.Acesta imi inteapa bratul cu in ac mic si dupa sterge cu o substanta care ustura.

_Ce sa intamplat cu tine de ai ajuns in aceasta situatie?Trebuie sa fi nebuna sa fugi pe mijlocul soselei,oare de ce fugeai?

     Acum imi aduc aminte de aceea persoana moarta de la intrarea in padure, de aceea cladire, de cum trebuia sa caut ajutor.Incep sa ma agit incercand sa ma trezesc sau macar sa deschid ochi si sa ii spun ce vroiam, insa sunt mult prea zlabita.Ma dau batuta si decid ca nu ar strica un somn bun , de vreme ce sunt intr-un spital pe un pat moale si calduros.

   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

memorie si crimaWhere stories live. Discover now