13ο Κεφάλαιο

46 11 1
                                    

      
       -Θα καταστρέψω την μικρή και...




Άγγελος pov

Ακομα με ποναει το κεφαλι μου απο εχθες.Δεν υπαρχει περιπτωση να παω σχολειο σημερα, αλλα γαμωτο δεν με περνει να κανω αλλες απουσιες.Ποσο μαλακας ειμαι που το ξανα ξεκινησα το γαμωσχολειο...Ο μονος λογος που το εκανα ειναι για να παρω το γαμωαπολυτηριο και να μπορεσω επιτελους να βρω μια κανονικη δουλεια και να μπορεσω να φυγω επιτελους απο την πολη.

Οταν φτανω στο σχολειο παρκαρω την μηχαναρα μου απο εξω και μπαινω μεσα.Δεν προλαβα να πιω καν καφε.

Η καφείνη και το τσιγαρο με καλουν και αντι για την ταξη αφου πηρα καφε παω στο πισω προαυλιο.Δεν γαμιεται για μια απουσια ακομα...

Αφου χτηπησε το κουδουνι για το πρωτο διαλλειμα πηγα να στην καφετερια του σχολειου να βρω καμια γκομενα να περασω την ωρα μου.Κακο να μην εχεις φιλους αλλα ποιος θα εκανε παρεα με εναν νονο της νυχτας σαν εμενα; Χαχαχα οχι οκ αυτο παραπαει για να με χαρακτηρισω αλλα δεν βαριεσαι δεν τους χρειαζομαι τους φιλους στο σχολειο ετσι και αλλιως.Και οι γκομενες που διασκεδαζω με αυτες καλα ειναι.

Καθως πηγαινω προς τα εκει βλεπω την Δαναη να καθεται με αλλη μια κοπελα σε ενα τραπεζι.Γαμωτο,δεν μπορω να μην την κοιταξω για λιγο.Πρεπει να μεινω μακρια της,για το καλο της,αλλα με ελκυει τοσο πολυ και δεν ξερω καν τον λογο.Δεν ειναι καμια θεογκομενα αλλα ειναι τοσο γαμημενα ελκυστικη.

Μαλλον καταλαβαινει οτι καποιος την κοιταει και σηκωνει το προσωπο της πανω αφου μιλαγε στην φιλη της.
Οταν το βλεμμα της επεσε πανω στο δικο μου κατευθειαν στο εστρεψε αλλου.Φαινοταν θυμωμενη και... απογοητευμενη;

Γαμωτο Αγγελε...πρεπει να μεινεις μακρια απο αυτο το κοριτσι.
Καθως θυμαμαι τι της ειχα πει θελω να χτυπησω καποιον τοσο πολυ.

''Θα σου καταστρεψω την μικρη και μιζερη ζωη σου''

Τι μαλακας που ημουν.Αλλα επρεπε να της πω κατι ωστε να την κανω να απομακρυνθει οχι επειδη εκεινη ενιωθε κατι αλλο...αλλα μαλλον εγω.Μπορει τοτε να μην το ειχα καταλαβει,αλλα γαμωτο το καταλαβα τωρα.Σιγουρα δεν νιωθω τον ερωτα που λενε διοτι δεν πιστευω καν σε αυτον,αλλα δεν νιωθω οτι η Δαναη ειναι μια απλη γκομενα.

Την ξερω τοσο λιγο αλλα απο εκεινη την μερα που την ειδα στο μπαρ μου φανηκε τοσο παραξενη αλλα παραλληλα και τοσο ενδιαφερον ανθρωπος.

My Disaster.Where stories live. Discover now