Prolog

3.3K 133 9
                                    

Gdy pierwszy człowiek zaczął odczuwać strach,  urodziłam się ja Morgana. Ale na początku swojego istnienia nie miałam ciała byłam jedynie cieniem.  Lubiłam ludzią mieszać w głowie doprowadzać ich do szaleństwa, do tego stopnia aż popełnili samobójstwo.  Dlatego też śmierć była  mi bliską osobą , moją ciocią.
3562p.n.e postanowiłam stworzyć swoje ciało aby łatwiej krążyć wśród ludzi i innych światów.  Tak wiem, że nie jesteśmy jedyni.  Wiem że nie tylko ja władam potężna mocą. Gdy  nie używam swojej pełnej mocy wyglądam jak normalny człowiek. No może nie jednak nie aż tak normalnie.  Mam piękne długie czarne jak noc włosy i tak ciemne oczy, że gdy się mocniej w nie spojrzysz możesz zobaczyć swoje najgłębsze pragnienie lub najglebszy starych

  Mam piękne długie czarne jak noc włosy i tak ciemne oczy, że gdy się mocniej w nie spojrzysz możesz zobaczyć swoje najgłębsze pragnienie lub najglebszy starych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

. No i oczywiście brzydka nie jestem moje ciało przyciąga spojrzenia i o to właśnie chodzi.Gdy już chce używać swych pełnych mocy wyglądam dość nie typowo i nie dziwię się że mówią na mnie potwór,  lecz w moim wypadku to dla mnie komplement,  kocham ten strach w ich oczach gdy mnie widzą w tej postaci , te łzy kręcąc się w ich oczach.  Tak wiem jestem okrutna. (A/N to jak wygląda w możecie zobaczyc na okładce tej historii lub na górze 🔝, jak by co to jest ferril z gry bloodrayne)
Co tu wiele mówić o mojej mocy. Wystarczy że raz spojrzę się na kogoś ,wiem czego się boi i mogę wykorzystać to przeciwko niemu .  Boisz się piorunów mogę je stworzyć , boisz się pająków z mojego ciała wyjdą jak najstraszniejsze i jak największe pająki. Im więcej ludzi tym więcej strachu im więcej stachu tym bardziej potezniejsza jestem.  A trzeba przyznać troche ludu na ziemi jest .
Przez setki lat byłam sama,  bylam tak pycha że nie chciałam się z nikim zadawać.  Ale z biegiem czasu zaczęło mi to doskwierac i zaczęłam być bardziej otwarta na znajomości ale jedynie co mogło mnie przekonać abym się z tym kimś zadała to to aby nie byl nudnym, żałosnym, bezwartosciowym człowiekiem.

(A/N)
Nie posiadam żadnej postaci Marvela ani x-man'a.  Jedynie Morgane :)
Postaram się być bardziej szczegółowa.  Mam nadzieję że kogoś zainteresowałam

Nightmare (Loki fan fiction, Avengers ,) [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz