Pov kookie
Het is 2 weeken later en we hebben de DNA test gedaan. En vandaag krijgen we de uitslag. Ik ben wel zeenueewachtig ervoor. idk hoe je dat schrijf.
Jin komt binnen met namjoon en een paketje. Ik roep jennie. Ze komt gelijk naar mij toe. We open het voorzichtig ookal slopen wij niks zoals rm. We schrikken wat we zien. W-we zijn t-twe-tweeling zegt jennie. Eigelijk vond ik het supper leuk. Maar ik deed supper normaal. Ik knuffelde haar. En ze deed het zelfde. We waren best wel blij. Ik wil je iets vertellen zij ik. Wat dan kookie oppa zij ze treug.
Nee laat maar. Oke ik vind het best zij ze. Zullen we het iedereen vertellen zij jennie. Ik zei gelijk ja. We liepn naar beneden en roepte iedereen erbij. Lisa en jimin wouden ook iets vetellen. Dus we lieten hun voor. We zijn tweeling zei jimin. Jennie en ik keken elkaar aan. Jennie en ik zeiden precis tegelijk wij ook. Iedereen keek ons aan. Terwijl wij aan het knufelen waren. Het is zo toeval. "Maar kookie dat betekend dat jij ook in nederland ben geboren" zei jennie. "Maar dat kan niet want dan noet jimin in thailand geboren zijn" zei lisa. " het boeit niet als we maar gelukkig zijn" zei ik.
Pov jin
Ik wist het eigelijk al. Want onze moeder en vader heeft het mij verteld. Eidelijk hoefik het niet te verbergen.
Onze vader is met mij, jungkook, jennie, en jackson. Alleen jackson spreken we nooit meer. En lisa, jimin, jhope, rm
Zijn met mama naar thailand gevlucht voor papa. Hij mishandelde ons en wij zijn toen ook gevlucht naar thailand. Alleen lisa heeft nog goed contact met papa.
Ik ging erover vertellen omdat niemand iets wist. Jennie was vroeger in coma en tien ze wakker werd had ze geheugen verlies heefd ze nu nog een beetje.
Timeskip jin heefd het verteldJennie kijkt met tranen in haar ogen naar mij tie. Wat mij ook aan het huilen maakt. Ik heb haar nog nooit zien huilen. Ik wil haar troosten maar yoongi doet het al. Als hij een ding verkeerd doet bij mij kleine zusje heeft hij problemen. Bij die gedachten rende ik naar boven naar me kamer. Ze heefd al een keer problemen met een jongen gehad en dat gebeurd niet nig een keer. Namjoon komt achter me aan rennen en vraagt wat er is. Ik zei " ik wist dit al de hele tijd en heb niks gezegt". Het komt goed, het is niet jou fout hij bleef met die woorden me susen. Ik was weer rustig en ging weer naar benden. Iedereen was zijn eigen ding aan het doen. Jk en v aan het gamen. Suga en jennie muziek aan het luisteren. Isa en lisa oo hun telefoon. Namjoon en ik gaan op de bank zitten. Ik zie yoongi en jennie te ferluisten. En ze zeggen wat zeg ik ROEPEN tegelijk NAMJIN NAMJIN. Ik bloosde een beetje en namjoon ook. Ze kregen het voorelkaar om iedereen mee te laten doen. We vielen op de gront van het lachen.
Timeskip s'avonds
We gingen een film kijken. Jennie en namjoon gingen kiezen. Ze rieoen als kleuters INSIDIOUS. ik zei " neneneneeeenneneen" . Het is deel 2 en heel eng. Ik kruipte tegen namjoon aan. Lisa tegen taetae. Isa tegen jungkook. En jennie tegen yoongi. Jhopebwa szo alleen en bang dat ik heb tegen me aan drukte. En hij pakte me been vast. Ik lachte alleen toen kwam een schrik moment. Ik ik was zo bang dat jhope en ik in namjoons t-shirt zaten met onze gezichten.
Timskip na de film
Yoongi en jennie lagen te slapen tegen elkaar aan. We lieten hun liggen want het was te schattig. Ik lag in bed alleen ik kon niet slapen. Dus ik ging narmar namjoons kamer. Ik klopte aan. Hij momelde "hmm". Ik ging naar binnen en zag hem zonder shirt. Ik vroeg of dat ik bij hem kon slaoen wat ik was veel te bang. Hij zij ja en ik kroop in het bed. Ik duwde mij tegen hem aan. Onze hoofde verwijderde 5 cn van elkaar. Ik dacht bij mezelf. Ik kan hem niet zoenen want het is me broer. Toen gingen er 2 zachte lippen op die van mij. Ik ging mee met de zoen.
"Jin wil je mijn vriedje zijn" zei namjoon. "Namjoon dat kan niet je bent me broer". We houden het geheim zei die met een pruillip en een schattige stem. "Daar kan ik toch geen nee tegen zeggen" zei ik tegen hem. " dus je zegt ja" zei hij blij. "Ja ik zeg ja" zei ikHeey ik had ff veel infires. Wat vond je van dit deel. Ik zit nu in een flat 15 hoog en het uitzicht. Het is zo mooi 😗
Ik heb geen vraag ofzo maar een poll
Jimin of suga
Ik suga ofcours
{ 821 woorden }
JE LEEST
Gebeurt { KPOP FF }
FantasyIk zeg niet teveel maar het boek ik echt weird en dingen dat hier kan kan niet in het echt SLOW UPLOADS uhm ja 😂