Dragă amantă.

227 17 5
                                    

Dragă amantă,

              Știi cămașa aceea gri pe care îți place să o porți imediat după ce aveți parte de un amor pasional ca să fumați câte o țigară? Ei bine, este și cămașa mea preferată, căci de fiecare dată când îl văd îmbrăcat cu ea, îmi aduc aminte de aniversarea noastră de 10 ani, atunci când a și primit-o cadou din partea mea. Te cred că îți place, dar și mie îmi place și chiar nu pot să înțeleg de ce insiști să o îmbraci când ești extrem de parfumată.
            
             Dar eu știu că ție îți plac cam toate cămășile lui și țin să te anunț că toate sunt cumpărate de mine. Știu că iți place cât de impecabil sunt călcate și mereu curate, dar tu să nu ai senzația că al tău bărbat, adică al meu soț, iși spală și calcă singur hainele.

               Te rog, atunci când îl lauzi pe el că are gusturi bune și de aceea te-a ales pe tine, adu-ți aminte că și pe mine mă alesese să-i fiu soție acum câțiva ani. Și am fost cea mai frumoasă și cea mai provocatoare femeie pentru el.

             Te întrebi ce s-a întâmplat? Orice aș spune, nu vei crede pe bună dreptate, astfel îți scriu această scrisoare ca și o invitație pentru a trage cu ochiul în lumea mea. Vreau ca tu să-i fii soție pentru o săptămână, să dormi în patul nostru matrimonial, să te bucuri de atenția lui 24/24, dar să ai grijă și de casă, de copii și să nu uiți să dormi măcar 4 ore pe noapte.

             Dimineața ta va începe la 5 jumătate. Până la 6 este timpul tău personal pentru cafea, țigară, machiaj sau ce faci tu dimineață. Între timp, totuși, ar fi bine să pui la fiert carnea ce ai scos-o de cu seară din congelator. Lui Alexandru nu îi plac cartofii din ciorba de a doua zi, așa că în fiecare dimineață pregătesc una proaspătă pentru prânz. De la 6 până la 7 fără un sfert trebuie să îți pregătești tot ce poți și ce ai nevoie pentru prânz și cină. Depinde cum vine și soțul acasă, bineînțeles. Până la 7 ai timp să tragi o fugă până la brutărie să cumperi pâine proaspătă. Alexandru are intoleranță la gluten și trebuie să ai mare grijă ce îi dai să mănânce și ce fel de pâine îi cumperi. La 7 trezești copiii, faci pachețelul pentru școală, respectiv grădiniță. Maria nu iubește roșiile și mănâncă doar pâine prăjită în forme de animăluțe. Vlăduț trebuie să își ia pastilele la 7 și jumătate. Nu mai devreme, nu mai târziu. La 8 fără un sfert trebuie să îi duci pe Maria și Vlăduț la grădiniță, iar pe Alexandru la școală. Nu uita că punctualitatea este cea mai importantă carte de vizită a unei mămici. În pauza de masă de la serviciu trebuie să îl iei pe Vlăduț și să îl duci la logoped, după te întorci la lucru. La 3 trebuie să îl iei pe Alexandru de la școală, pe Vlăduț de la logoped și pe Maria de la grădiniță. Când ajungi acasă, fiecare are timp doar 45 de minute să își facă temele, Maria iubește să picteze, iar pe Vlăduț încerci să îl culci pentru jumătate de oră. La 4 și un sfert, cel târziu, pui masa și cei care fac mofturi la ciorbă, le oferi felul 2. În funcție de ce zi a săptămânii este, ori la 5 trebuie să îl duci pe Alexandru la antrenamentul de fotbal, ori pe Maria la balet. Ceilalți copii vor merge cu tine, bineînțeles. Antrenamentele durează mereu până la 6. Decizia ta cum gestionezi acest timp. Când ajungeți cu toții acasă, seara este destinată pentru timpul petrecut împreună, pentru discuții sau jocuri. La 7 jumătate trebuie pusă cina pe masă. Până la ora 9 faci curățenie, pui rufe la spălat, ai grijă de nevoile copiilor. La 9 fix este ora de culcare. Trebuie să le citești o poveste aleasă de ei. Lui Vlăduț îi plac poveștile cu dragoni, iar Mariei cu prințese. Dacă se ceartă, trebuie să găsești o poveste ce îi va mulțumi pe amândoi. Alexandru adoarme singur în camera lui. Am uitat să menționez că trebuie să le pregătești tuturor hainele pentru a doua zi, inclusiv pentru tine și soț. După ce adorm copii, trebuie să termini tot ce a rămas neterminat și să te asiguri că totul este pregătit pentru a doua zi. După ce le termini pe toate, îl verifici pe Vlăduț. Câteodată mai face pipi în pat noaptea. Dacă se întâmplă, nu uita să speli imediat așternuturile lui. O poți face la mână și pui mașina de spălat dimineața. După îți poți acorda timp ție.

                  Nu uita să dormi măcar 4 ore. Și îmi cer iertare pentru că ți-am descris totul în atât de puține detalii, dar este deja ora 2 noaptea și mi-au mai rămas 3 ore jumătate de somn, deși cămașa lui este iarăși murdară de rujul tău și mă gândesc serios să o spăl în noaptea asta pentru a-ți șterge urmele până dimineață.
         
                    Vezi tu, eu am fost în papucii tăi și știu cum este să fii tânără și să ai timp doar pentru tine și frumusețea ta. Eu am fost unde ești tu acum, dar tu nu ai fost unde sunt eu. Tu nu mi-ai purtat papucii și nici nu ți-o dorești. Nu acum și, poate, nici mai târziu. Să fii nevastă este mai mult decât văd tinerele din ziua de azi. Este greu să zâmbești și să fii drăguță cu lumea din jurul tău, să nu lași oboseala să te acapareze și să reușești să educi copii.
  
                    El nu mă va părăsi pentru că, deși am un program infernal, uneori am timp să îmi acord atenția și asupra lui. Iar el m-a ales pe mine mama copiilor săi și mă iubește pentru că nu am permis micuțelor piedici să ne distrugă căsnicia.
 
                    Și da, știu de tine și nu spun nimic doar pentru că este decizia mea și înțelegerea mea. Eu știu pentru ce și pentru cine lupt. Și nu este plăcut să fiu judecată de o tinerică de 26 de ani care are senzația că dacă un bărbat căsătorit calcă strâmb înseamnă că este iubirea foarte mare.

                     Draga mea, bărbații căsătoriți înșală pentru că soțiile lor nu au timp să le satisfacă fanteziile sexuale. Să ne ierți că nu avem timp de dresuri, epilări braziliene și băi cu bile parfumate. Mândria noastră ne sunt copii ce îi educăm și îi creștem.

                     Nu îmi ești o concurentă, căci tinerețea ta nu va fi veșnică, iar un bărbat căsătorit știe asta cel mai bine. Așa că nu mai insista cu telefoanele în timpul cinei și cu mesajele în miez de noapte. Bucură-te de el în alea 2 ore pe care eu i le permit să le trec cu vederea. Nu îl vei avea mai mult decât îi voi permite eu.

                     Nu uita că tinerețea trece și vei ajunge și tu într-o zi să fii eu și o altă tinerică îi va face ochi dulci soțului tău. Iar atunci mă poți suna pe mine și să îți ceri iertare pentru deranjul cauzat.

                     Îți doresc o viață echilibrată, draga mea! Și nu mai râvni la ceea ce alții au lucrat din greu ani de zile să clădească.

Cu drag,
Unica și veșnica lui soție.

Dragă amantă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum