Part 1🔞

3.7K 13 1
                                    

Scarlett memandang ke arah pohon sakura. "I really hope I can turned back the time. Sakit". Scarlett memegang dadanya sambil menangis teresak2. Dia sama sekali tidak menduga hal ini terjadi kepadanya. Dia melihat tangannya dan merasa jijik dgn dirinya sendiri. Dia berlari ke tandas berhampiran lalu mencuci tangannya sampai berdarah namum semua itu tidak setanding luka didalam hatinya. Dia menangis tanpa menghiraukan keadaan sekeliling. Terbayang2 dalam fikirannya bagaimana lelaki yang lansung tidak dikenalinya menariknya ke dalam sebuah kereta dan dibawa ke rumah kosong yang berhampiran. Jijik terasa apabila lelaki tu meraba tubuhnya. Lelaki itu menarik koyak baju yang dipakainya lalu meramas dengan kuat breast Scarlett yang masih dibungkus bra berwarna merah. scarlett yang masih meronta ronta cuba untuk menolak lelaki itu namun apakan daya, dia cuma seorang wanita lemah. dia merasa sangat menyesal kerana tidak belajar karate waktu sekolah dulu. tanpa dia sedari, lelaki itu telah berjaya menarik branya lalu dengan rakusnya dia menjilat breast Scarlett yang memang besar dan mengentel puting di sebelahnya. "Ahhh.. Please dont" Scarlett mendesah. "You are so beautiful. Just calm down. I will make you feel good and addicted to my body, dear" Lelaki itu berbisik di telinga scarlett. Umpama terkena kejutan elektrik, scarlett hanya mampu mendesah kenikmatan disentuh untuk kali pertama oleh lelaki. scarlett merasa ada benda keras sedang menonjol2 pahanya saat ini dan perasaan takut bercampur gairah mengusai diri. Lelaki itu ingin mencium bibir scarlett namun tidak berjaya. Pangggg! Dalam keadaan separuh sedar, Scarlett menampar kuat pipi lelaki dan pergerakan lelaki itu terhenti. Air mata Scarlett mengalir deras dan lelaki itu memegang muka scarlett dan mencium dahinya. "Sorry, I didnt mean it. Its out of my control. Im really sorry". Lelaki itu terus membuka butang bajunya dan menutup badan scarlett yang separuh bogel itu dan dia terus berlari keluar dari rumah itu. "Kalaulah aku ikut pesan ayah untuk stay d rumah sahaja hari ni, benda ni takkan jadi!" Scarlett menangis sekuat hati dan tanpa dia sedari, sesorang lelaki sedang memperhatikan apa yang baru sahaja berlaku.

It was my first2 ever writing a story 😅
Please Vote 😁

Demi SakuraWhere stories live. Discover now