~ YARIŞ ~

60 6 0
                                    

Arkadaşlar günden güne arttığımıza inanıyoruz ama voteler yok biraz vote ve yorum atmaya ne dersiniz sizleri seviyoruz :* :))

KUZEY

Akın'ın Defne'yi içeri almasıyla telefondaki kişinin o olduğunu anladım. Defnenin neden üzgün olduğunu anlamadım ama gözlerinin altı ve burnu kızarmıştı. Salonda olayı sinirli bir şekilde anlattı. Bizde dinledik bu gece burda kalıcakmış.

Aradan birkaç saat geçti ve film izlemeye karar verdik. Defne istemesede korku filmi açtık. Rüzgar mısır ve kolaları almaya gitti mutfağa. Defnenin cesur ve ödleğin teki olmadığını sanmıştım ama kız korkak çıktı. :D :D

Filmi izliyorduk ama ben Defne'yi izlemekten filme odaklanamamıştım. Çok güzeldi ve göz göze geldiğimizde yüzündeki değişen surat ifadesi bi harikaydı.

Film bitti ve herkes odalarına geçti. Defne'ye de misafir odasını verdik. Akınlar uyuyordu ama benim hiç uykum yoktu balkona çıktım biraz manzarayı seyrettim. Arkadan bi tıkırtı gelince arkamı döndüm ama ses Defneden çıkıyormuş. Beni farketmemişti herhalde çünkü direk mutfağa gidip su içti. Ben de o sıra odama gidiyordum.

Odam mutfağın yan tarafında olduğundan onun beni görmemesi imkansızdı. Zaten gördü de bir çığlık attı. Işığı açınca elindeki bardağı yere düşürdü. Neyseki kırılmadı. Ben olduğumu görünce pek bişey söylemedi. İyi geceler deyip tekrar yatağa döndü.

Sabah erkenden Defne evden çıktı. Kahvaltı bile yapmadan. Eve uğrayıp okula geçicekmiş.

......

DEFNE

Bugün yarış vardı ve benim enerji toplamam gerekiyordu. Derin'le birlikte okulda biraz birşeyler atıştırıp derse öyle girdik. Benim dersim erken bitmişti okulun cafe bölümüne geçtim Derini beklemeye başladım. Sonuçta yarıştaki başarımı en yakın arkadaşımında görmesini isterim.

Derin hala gelmedi.Kaç saattir bekliyorum gelemedi hanımefendi.Gidip çağırıyım bari şu kızı.

Cafeden tam çıktım Kuzey de bu yöne geliyormuş. E bi selam veriyim arkadaşız sonuçta.

"Merhaba Kuzey"

"Oo kimlerde varmış burada!! Dün sen hocaya kareteciyim dedin de hiç belli olmuyo be güzelim."

"Ne demek şimdi bu ya hahaha belli olmuyormuş benim kaç tane madalyam var sen biliyor musun?"

"Hayır canım bilmiyorum ama çok yok herhalde.Ah birde arabalara ilgisi varmış Defne hanımın sen nereden bilebilirsinki arabaları senin ehliyetinde yoktur kesin."

Kuzey bunları söyleyince iyice sinir oldum.Salak yok benim ehliyetim yokmuş da ben sana gösteririm anlamamayı. Derinde nerde kaldı ya. Geldi sonunda.

"Şükür canım nerdesin sen ya hadi hemen gidiyoruz yarışa çabuk ol atla benim arabaya."

"Tamam Defne ya ne bu acele noluyoruz anlatsana bi ne bu öfke kızım. "

"Kuzey salağı gelmiş bana ben arabalardan anlamazmışım da falan filan hadi Derin atla arabaya.Şu yarışı kazanıp ona haddini bildirmem gerekiyor."

"Ay tamam birtanem."

.........

Vay be burası harika bir yermiş önceki yarış alanlarına katkat daha büyük bir yer. Her yer çok güzel. Sadece yarış da yok daha pek çok spor alanı varmış.

"Derin burası mükemmel bir yermiş. Tatlım daha önce bu kadar büyük bir alanda yarışmadım.Seni çok seviyorum."

"Bebeğim bende seni çok seviyorum. Burası gerçekten de harikaymış.Sen bu yarışı kazanıcaksın inanıyorum. Aa bak Kuzey ve Savaş'ta burada.Onlarda yarışıcak sanırım dur bir selam verelim hem Kuzeyde görsün seni ve araba tutkularını."

"Hayır Derin selam filan vermiyoruz.Ben yarışı kazanırsam ona haddini bildiricem nasılsa bunu kazanıcam işte o kadar. Ben gidiyorum bana şans dile bebek. ;)"

"Başarılar canım." :))

............  《Vee yarış başlasıın !!! 》

Derin benim yerime araba seçtiğini söyleyince direk olarak arabaların yerine gittim. Lamborghini seçmiş aman allahım!! Hemen arabama bindim ki Kuzey ya da Savaş görmesin. Oradaki çalışanlardan biri arabayı kontrol etti.

Evet 3--2--1!!!! Başla!!

Yarışan araba sayısı sekizdi. Yanımdaki arabaları hızımı arttırarak hemen geçtim. Hızımı artırarak süratle ilerledim. Önümde üç araba vardı. Daha da hızlandım birini daha geçtim. Ben bu yarışı kazanıcam dediysem kazanırım. O Kuzeye gününü göstericem.

Evet son iki araba kaldı. Sanırım içindekiler Kuzey ve Savaş'tı. Hızı iyice artırdım ama onlarda hızlanıyordu. Vitesi artırdım ve Savaşın yanından geçtim. Porsche miydi o!! Vay canına! Kuzeyinkide Ferrari!!

Ben hızı artırıyom o da artırıyor. Ama seni geçicem Kuzey efendi. Vee evvet işte bu geçtim seni Kuzey!!

Kırmızı şerit ben geçerken bölündü bu da benim kazandığım anlamına geliyor. Kuzey bu arabanın içindekinin ben olduğunu görseydi ne olurdu merak ettim doğrusu.

Hoparlörlerde kendi ismimi duyunca her seferinde olduğu gibi heyecanlandım.

"Çok rekabetli bir yarıştı. Şimdi kazananları açıklıyorum. İlk üçte;

Üçüncü olan   Savaş Acar

Savaş bey bugün iyi değilsiniz herhalde

İkinci olan  Kuzey Ergelen

Ve işte birinci olan yarışmacıyı açıklıyorum buradaki ilk deneyimiydi ve çok iyi yarıştı Tebrikler Defne Dalkıran.

Kuzey beni beklemiyordu herhalde ağzı açık bir şekilde bana döndü. Bende ona 'ben sana demiştim beni çok hafife aldın Ergelen' havasında gülerek baktım.

Yanıma geldi ve "Hmm senden beklemezdim Dalkıran beni şaşırttın doğrusu" dedi.

"Beni hafife alıyorsun Ergelen istersen karetede de sana marifetlerimi gösterebilirim."

KUZEY

Herkesi beklerdim ama kazananın Defne olucağı aklımın ucuna hiç gelmezdi. Haklıymış iyi yarışıyor. Beni geçti ya şimdi hemen havalara girer. Neyseki Savaş'ı geçtim.

SAVAŞ

Defne birinci oldu. Bu kız cidden iyi yarışıyormuş. Hünerlerini yavaş yavaş gösteriyor. Ah Kuzey bey çok sinir oldu bir kızın onu geçmesi imkansızdı ama gerçekleşti.Bakalım daha neler olucak?

GİZEM(-X-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin