# Özel bölüm gibi birşey

616 39 14
                                    

(COŞUN GENÇLER SON BÖLÜM )                              Merhaba yine ben salak yazar niye yine geciktirdiğimi söyleyeyim ; anime izliyordum . (şaka yok gerçek vallaha bak) haikyuu diye bir anime var ya onu izliyodum işte yeni bitirdim bugün. Neyse bunu yazdıktan sonra yeni kitaba başlayacağım texing kitabı olacak bilemiyorum güzel yazabilir miyim elime yüzüme bulastirmadan . Bişey daha diyip gidiyorum hani çok uzun yazarım diyodu ya o iş yattı malesef kendimi yalan söylemiş gibi hissettim . (Öyle oldi laaaaaaannnnn çok özür dileriiim)
Amaaaaa texting i biraz hızlı yazmayı düşünüyorum aklıma sadistlikler geldi (psikopat anlamında fesatca değil ) şimdilik bu kadar Seviliyorsunuz 💙💙💙

Midoriya nın bedeninde ki ve kalbinde ki yaraları iyilestikten sonra Todoroki ile daha çok zaman geçirmeye başladı sonra işte liseyi filan bitirdiler kahraman oldular . Sonra Midoriyayla Todoroki evlendi çocukları oldu ismini koymadan kavga çıktı Uraraka bağırdı "ÇOCUĞUN İSMİNİ BEN KOYCAM BEN ONUN EN IYI ARKADASIYIMMMMM "
Bakugou oradan patlamalar yaparak "HOOP NOLUYA LANNNN BEN KOYACAM O MELEZLE O İNEĞİN COCUĞUNUN ADINIIIII BENDEN BAŞKA KIMSE KOYAMAZZZZ " diye bağırır sonra kavga çıkar kavganın sonucu hastanedeki o odanın içine etmislerdir .
MUTLU SOOOOON

Evet kısa tuttum neden mi , saat gecenin biri şimdi siz diyosunuzdur bu salak gecenin köründe niye yatıp zıbar mı yo ? Ne bileyim ben yazayım geldi birden buda ilk kitabım in son yazıları yeni kitabı yarın belki çok küçük bir ihtimal yazarım ne de olsa bayram offf yine çok konuştum görüşürüz Seviliyorsunuz  💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Sadece arkadaş mıyız? (Tododeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin