Ενα γράμμα στον μελλοντικό εαυτό μου

131 12 9
                                    

Αγαπητέ μελλοντικέ μου εαυτέ...
Αρχικά ελπίζω να είσαι ζωντανή αλλιώς όλο αυτό δεν θα έχει κανένα νόημα ..

                  Γειαα!!
Είμαι εσύ στα 14 μας χρονια είμαι στο γυμνάσιο πάνε τα παιδικά χρόνια το δημοτικό όλο και λιγότερα πράγματα θυμάμαι για αυτό λοιπόν γράφω και αυτό το γράμμα για να μπορέσω να κρατήσω όλες αυτές τις αναμνήσεις για σένα.
Το γυμνάσιο δεν είναι όπως ακριβώς ήθελα και νόμιζα κυριαρχεί το σύστημα, η παπαγαλία, οι κλίκες, παντού υπάρχει άγχος... Οι φιλίες δεν είναι αληθινές οι διακρίσεις εμφανίζονται στην ζωή μου καθημερινά ,ο ένας κράζει τον άλλον δεν ξέρω ποιον να εμπιστευτώ, ποιον να αγαπήσω ..
Πραγματικά εύχομαι μελλοντικέ μου εαυτέ τώρα που τα διαβάζεις όλα αυτά να ανακουφίζεσαι που δεν συμβαίνουν πλέον στην ζωή σου!!
Γενικά η ανθρωπότητα εδώ δεν είναι πολύ καλά : οικονομική κρίση , άνθρωποι στους δρόμους , μετανάστες, φανατισμός, πόλεμοι ..
Οι περισσότεροι από εμάς νοιάζονται μόνο για το χρήμα και την δόξα ,προτιμούν 15 λεπτά φήμης παρά μια ποιοτική ζωή γεμάτη αγάπη ...δεν σε σοκάρει?
                         ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταλάβει την ζωή μου την ζωή όλων μας η χαρά μας πλέον εξαρτάται από τον αριθμό των likes ,των followers και φαντάζομαι αυτό έχει γίνει ακόμα χειρότερο..
       Αυτή η περίοδος στην ζωή μου είναι πολύ περίεργη..
Αμφιλεγόμενα θέματα με περιβάλουν έχω απορείες για πολλά πράγματα για την παιδιά ,την κοινωνία, την θρησκεία ..
Προσπαθώ να ψάχνω και τις δύο πλευρές των πραγμάτων..
Ελπίζω εσύ μελλοντικέ μου εαυτέ να έχεις κατασταλάξει σε μια απόφαση για τα περισσότερα θέματα ,να έχεις διαμορφώσει τον χαρακτήρα σου ,και να έχεις βρει κάποιον που να σε αγαπάει για αυτό που είσαι , να περιτριγυρίζεις από ανρθωπους που δεν κάνουν διακρίσεις ανάμεσα σε εσένα και στους άλλους που σε καταλαβαίνουν όταν δεν είσαι καλά που θα θυσιάσουν λίγο από τον χρόνο τους για να σε ακούσουν και μια συμβουλή προσπάθησε να κάνεις και εσύ το ίδιο!!
Λοιπόν ?
Πέρασες εκεί που ήθελες ?
Είσαι υγιείς?
Επισκέφτηκες όλα τα νησιά της Ελλάδας?
Συνεχίζεις να αθλήσε?
Καταφέρνεις να κάνεις τους άλλους χαρούμενους και να γελάνε ?
Βοηθάς αυτούς που το έχουν ανάγκη ?
Αν ναι τότε είμαι περιφανή για σενα✓
Αν όχι προσπάθησε και άλλο να καταστήσεις τους στόχους σου ,εκτός και αν έχεις θέσει άλλους !
Κάνε πάντα αυτό που ΑΓΑΠΑΣ
Και μην ακούς την λένε οι άλλοι όπως κάνω εγώ τώρα, έχε πάντα το κεφάλι ψηλά και συνέχισε να προσπαθείς για το καλύτερο<3
                 Με αγάπη
                                   Εγώ
                                                                                        Τα λέμε σύντομα...❤️

🖤Κάτι απο τον κόσμο μου🖤Where stories live. Discover now