~18~

31 2 9
                                    

Pov namjoon
Jin lig in mijn armen te slapen hij is zo kjoet. Eigelijk sprak ik dit af met jennie we deden het ecspres. En hij trapte erin. Ik zie hem wakker worden. Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. We lopen naar beneden. Daar zien we Yoongi met Jennie in ze armen. Ze zijn wel klef alleen merk je dat niet zo snel. We gaan een kamer check doen voor de 
zeekeerheid. We gaan eerst naar jk's kamer daar zien we alleen jk liggen. We kijken naar elkaar dan naar jk en dan weer naar elkaar. Waar is Isa.
Timeskip ale kamers gehad

JONGENS MEIDEN NAAR BENEDEN ALLEENMAAL NU roept jin. Urggg, waarom, ik haat jullie. Dat horen we allemaal van Yoongi en Jennie. Jk komt huilend naar beneden. Wat is er kookie hyung vraagt taehyung en trekt hem in een knuffel. "I-isa is w-weg"  zegt jk snikkend. "Jongens dat wouden namjoon en ik ook al zeggen, we gaan haar zoeken met zen alleen niemand blijft hier. We splitsen in groepen" zei jin rustig. "Ik taehyung, jimin, jungkook" zei lisa hypt. "Fan word het hyung met jennie en jullie oke" zei namjoon rustig. Jk schudde nee. "Ik wil bij me tweelingzusje" zei jk. Jennie lachten en zei tegen lisa " Je word geskipt hahaha"." Dat is niet aaedig jk" zei lisa. Jennie die zat in de slappe lach. "Oke dan worden de groepjes zo. Jin, namjoon, lisa, taehyung, jimin. En jennie, yoongi, jk, jhope"zei jin
Wij gingen buiten zoeken  en we vonden niks. Maar we hoorde gegil van jennie. We liepen er naartoe. En we zagen een papier in jennie's handen. Jk en jennie huilde allebij. Echt een tweeling ding ofz dacht ik in mezelf. Er stond op.

Lieve bts en jennie en lisa.
Het leek me beter om uit jullie leven te stappen ik ken jullie net. Maar het voeld of  ik dingen verkeerd doe. Ik heb ook problemen thuis. Dus ik moest vluchten. Ik heb een ding voor jullie achtergelaten. Maar voor jk en jennie meer. Jennie bedankt dat je me helpte met je goeie gesprekken. We kunnen elkaar alteid nog spreken op de ap dit os m'n nummer
*06383683* ik ben gevlucht naar nederland. Dit was het. Het ligt in jullie kamer's.
Xx isa

We gingen gelijk naar onze kamers toe. Ze voelde als een zusje voor mij. Anders dan bij lisa en jennie. Ik kende haar maar een paar uur en het voeld eal fijn. Ik ben op jin natuurlijk. Maar ik zou willen dat ze treug kwam. Ik had in me kamer een onbreekbaar hard gerkegen. Wel handig als ik jins hard breek. Wat ik natuurlijk niet wil. Maar als is er altijd. Ik pakte het brievje met het nummer erop en  sloeg het nummer op. Ik zette haar in onze familie groepsapp . We gingen naar beneden. We lieten zien wat we hadden. Jin had een schort met daarop "de beste kok van de wereld". Jhope had een zonetje. Suga had een dekbed met erop i love sleep don't wake me up.
Ik liet mijn ding zien. Toen was jimin hin had een doos met mochi en een kaardje met daarop je wangen. Taehyung had een een radio met klasike muziek. Toen was jennie aan de beurd. Zij had 2 dingen een tshirt met daarop sleep en ze had ook een tshirt met een 1 derde pizza erop. Jk had een een kussentje met daarop  i love you en het zelfde als jennie. Ze vroeg of ze 2 vrienden van haar mocht uitnodigde. Wij zeiden ja. Yoongi vroeg of hij haar op de gang kon spreken.

Pov jennie
Yoongi vroeg of hij me op de gang kon spreeken. Hij vroeg wie. Ik zei die ene jackson en bambam. Want yoongi kenden hun ook we werden goeie vrienden. En we spreken vaak af alleen buiten. Hij knikte en vroeg of hij mee kan afspreken. Ik zei dat moet wel. Hij gaf me nog een snelle kus. En we liepen treug. Ik bel ze wel. Ik belde jackson. Ik zei hy jakson op een nederlandse manier. Zo spreek ik ze naam uit het is nu ze bijnaam geworden. Ik zei dat hij met bambam kon komen. Hij vroeg of yoongi mee kwam en ik zei ja.
Tijdskip
Ik hoor de deurbel gaan ik loop naar de deur en zie jackson met bambam. Ik leid ze naar binnen. "Ga maar zitten wil je wat drinken" zei ik. Ze zeiden ja "cola" zij bambam. "Ik water" zei jackson. Ik schoot in de lach toen ik het woord water horden. Hij keek me vragend aan. "Jackson Wang dinkt water goeie grap man" zei ik lachent. Yoongi kwam eraan. En we gingen een beetje klooien en dat soort dingen.
Timeskip
"Het is half zes wij moeten maar eens gaan" zei m bambam. "Okee" zei yooni. Ik leide ze naar buiten. "ETENN!!" Riep jin vanuit de keuken. "Wat eten we" zei ik en jk tegelijk. En we schoote in de lach. "Noodels" zei jin. Je hoord lisa schreeuwen van hier tot tokyio. We kijken hara weird aan "ik hku gw van noodels" zei ze happy.
A/w speciaal voor een friend doe ik dit
We beginnen met eten. Lisa heeft het als eerste op. Ze wacht tot iedereen het op heefd. Dat doet ze nooit. "Lisa waarom wacht je zo netjes op ons"  zei ik. "Nou we hebben mochi als avond eten" zei lisa. Ik keek naar jimin's wangen. Hij keek me raar aan. "Wat als we mochi eten mieten jou wangen eraf" zei ik.
Iedereen lachte om mijn opmerking zelf suga. Ik werd happy. "Kijk jin om mij lachen wel mensen" zei ik. Enwe gingen verder. We kregen mochi. Iedereen was stil.
Timeskip
We gingen slapen. Ik slaap bij suga. We gingen nog een kussen gevecht doen. En jhope kwam met jk aangelopen. Ze pakte kussen en deden mee.  Het was zo gezellig.  We gingen toem met ze 4e in eenbed slapen. Ik lag strak tegen suga aan. En het voelde wel goed. Hij kuste me nog op mijn haar. En ging met ze hand door me haar heen. Zo vielen we in slaap. Jk lag naast suga. En hobi naast mij. Suga en ik lagen in het midden van het bed.
--------------------------------------heey swaggies weer een nieuw deel had ineens ispriatie. Vond je het een leuk deel ja of nee. Ik ga probeeren vaker te uploden. Ik heb een nieuw boek yoonmin ver. Byee . Geen vraag.
1081 woorden

Gebeurt { KPOP FF }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu