Ким Техьонг бавно седна на пластмасовият стол с черна кожени облекалка и седло.
Прокара ръка през косата си и заслуша внимателно това, което човекът пред него обясняваше на всеки един в залата.-Моля попълнете всеки едни въпрос със знак Х. Ако смятате, че има въпрос, който ви притеснява и натоварва психически, моля да го отбележите с точица до цифрата.Тестът е напълно анонимен, правим го за Ваше улеснение в признаването на любовта Ви.-Русокосата Барби заяви и огледа всеки един от залата.
С розово червило и розови дрехи, силен парфюм, високи токчета и бавна, елегантна, типична за женският пол походка, подаде на всеки един човек тук, лист с въпроси.Определно Ким имаше нужда от този тест.Трябваше да бъде сигурен.
Сигурен в себе си и сигурен в това, което бе загубил.Бавно го погледна и въздъхна.
Спомни си защо е тук.
Спомни си защо правеше този тест.
Спомни си усмивката на чернокоското и прекрасните му очи.Събра смелост доста бързо.
Техьонг грабна синият си химикал. Захвана го с показалец, среден пръст и палец, притискащ го силно в своите големи ръце.
Тест за признание.
Моля, отговорете на всеки един въпрос.
1. Обичате ли го?
Да (Х) Не (Х)
2. Спомняте ли си как се запознахте отново и отново?
Да (Х) Не ( )
Техьонг си спомняше първият път, когато зърна тези дълбоки очи.
Чон Чонгкук даваше всичко от себе си, за да разсмива всички други, но никой не виждаше колко нещастен бе всъщност.3. Колко пъти Ви е утешавал?
Повече от 1 ( )
Повече от 5 ( )
Повече от 10 ( )
Винаги е бил до мен ( Х )"Хьонг, какво има?- Чонгкук бавно пристъпи към Ким.
Седна до свитото тяло на по-големият и погали русата му коса.Прокара ръка през тази мека косичка, заигравайки се с някой друг изрусен кичур между пръстите си.-Защо плачеш?Техьонг бавно повдигна личицето си, поглеждайки по-малкият. Усмихна се и разтрърси главата си, показвайки на Чонгкук, че косата му иска да бъде освободена.
Очите му бяха зачервени, почти кървясали. Очевидно започваха да се подуват леко, сигурни, че утре ще бъдат цял ден подпухнали.