פרק 9-

971 49 30
                                    

"זה מלחיץ," לאנס הגיב, התיישב על הכיסא בחדר שלי ותיפף עם עט על הנעל שלו.

"את ומר. הייווד נפגשים, זה כמו גורל, הולי!" קייסי אמרה והסתכלה עלי עם עיניים פעורות. "את, הבת של הבחור שההורים שלו הרגו. זה כמו סרט רומנטי! הוא ירגיש שהוא חייב לדאוג לך כי הוא גבר ואת רק ילדה. רומנטי!"

"את חושבת על זה יותר מידי קייסי," עניתי וחייכתי על הרעיון המטורף שלה. "אבל זה צירוף מקרים."

"נגיד," קייסי אמרה בהתרגשות.

"למה בדיוק היית איתו לבד באוטו שלו?" לאנס שאל וכיווץ את המצח.

נאנחתי. "זה לא מה שאתה חושב, לאנס. הוא פושט החזיר אותי הביתה כי עזרתי לו אחרי בית ספר. זה היה העונש שלי כי איחרתי."

"אבל זה היה היום השני של בית ספר! למה שהוא יעניש אותך כי איחרת?"

"תירגע לאנס." קייסי אמרה לפני שלי הייתה הזדמנות להגיד. "זה דבר טוב בשביל הולי. הוא בחור צעיר וחתיך והיא אישה חמודה, צעירה ויפה שעדיין בתולה. הוא יכול לעזור לה."

"קייסי!" צעקתי והפרצוף שלי נהיה אדום.

"את-" לאנס אמר והסתכל עליה.

קייסי צחקה. "תירגעו, רק צחקתי."

נאנחתי אבל לא יכולתי שלא לחייך. הנדתי בראשי וצחקקתי. קייסי הסתכלה עלי.

"אני עדיין לא חושב שזה הוגן שהוא מעניש אותך." לאנס אמר בעקשנות ושילב ידיים.

משכתי בכתפי, זה לא שהיה לי אכפת לעזור למר. הייווד אחרי בית ספר. את האמת, שנהנתי מזה. זה יותר טוב מאשר להיות לבד בבית ולהשתעמם. מר. הייווד אמר לי לא להגיד לאף אחד את הזהות השנייה שלו אז אני מתכוונת לשמור את הסוד הזה. אני מניחה שהוא לא רוצה שהבנות האחרות יסתבכו בגללו. חיוך עלה על שפתי. אני לא יכולה להאשים אותו על זה שהוא לא רצה את זה.

"אני פשוט לא מבין למה את חייבת לעזור לו אחרי בית ספר," לאנס אמר ועדיין נראה מעוצבן. "הוא משתמש בך."

"אתה מקנא?" קייסי הקניטה.

"לא," לאנס אמר. "אבל מה אם הולי רוצה לבלות עם חברים?"

"אני בטוחה שהוא יסכים לי לבלות עם חברים," אמרתי ללאנס, אבל תאמת שלא הייתי בטוחה. הבחור הזה היה כל כך מבלבל. רגע אחד הוא נחמד רגע שני הוא בריון.

"עדיין.."

"זה לא משנה!" קייסי אמרה וקמה מהמיטה שלי. "הפסטיבל היום! אז בואו פשוט נתעסק הזה. ומי יודע, אולי מר. הייווד יהיה שם, הולי."

גלגלתי עיניים. "מה זה משנה?"

"רומנטי," היא אמרה עם מבטא צרפתי.

"הרגע דיברנו על זה, לא?" לאנס דרש ונשמע מעוצבן.

"אי אפשר לדעת," קייסי אמרה. "משהו עלול לקרות."

Forbidden RelationshipWhere stories live. Discover now