Ben Çihangir, syn Sułtana Sulejmana i Sułtanki Hürrem.
Najmłodszy z rodzeństwa.
Brat dla Mustafy, Mehmeda, Mihrimah, Selima i Bajazyda.
Kaleki od urodzenia, musiałem nauczyć się z tym żyć.
Byłem świadkiem wielu tragedii i wielkiego cierpienia.
Pochowałem wszystkich moich braci.
Najdroższego Mustafę, który był dla mnie wzorem do naśladowania, który powinien zasiąść na tronie.
Mehmeda, który za szybko odszedł z tego świata.
Selima, z którym rzadko się dogadywałem, jednak który wciąż był moim bratem.
Bajazyda, który próbował kontynuować dzieło Mustafy.
Kocham moją piękną siostrę Mihrimah, w której oczach widzę smutek i ból.
Mimo swojej choroby, otrzymałem doskonałe wykształcenie.
Od zawsze interesowałem się otaczającym mnie światem.
Próbowałem tworzyć, pisałem wiersze podobnie jak mój ojciec, niestety nie posiadały one odbiorcy.Ben Çihangir nie brałem udziału w walce o władzę, wiedziałem, że nie mam żadnych szans, a tron należał się Mustafie.
Moja matka zawsze strała się utrzymać władzę dla siebie, jednak nie wiedziałem, że będzie zdolna do takich czynów.
Strałem się, żeby nie zrobiła nikomu z nas krzywdy, ale los chciał inaczej.
Pałac, w którym mieszkam tonie w krwi i łzach, a ja stąpam po ciałach wszystkich, których dosięgło jego przekleństwo.
Tutaj nie liczą się uczucia i idee, tylko władza; władza, która uzależnia i upaja.Ben Çihangir zawsze marzyłem o miłości i rodzinie.
Czułem, że to jest poza zasięgiem moich rąk, że moja choroba nie pozwoli mi na bycie w pełni szczęsliwym.
Cierpię, ogień trawi moją duszę, a chore ciało przeszywa ból.
Jeszcze żyję, ale czuję, że Anioł Śmierci nie opuszcza mnie nawet na krok.
Jestem ostatni i nic mnie przed nim nie uratuje, nikt go nie przepędzi.
Kiedy pod osłoną nocy zasypiam, wtedy atakuje, a ja mam coraz mniej sił, żeby się bronić.
Moi bracia stoją za mną murem, ale wiem, że oni słabną razem ze mną.
Nie wiem jak długo wytrzymam.Ben Çihangir, a na moich barkach spoczywa ciężar Imperium Osmańskiego.
-----------------------------------------------------------
Uwaga: czytałam wiele opowiadań na wattpadzie o ws i wsk, a w mojej głowie zrodziło się bardzo dużo pomysłów, a wszystko to, co czytałam było dla mnie inspiracją. Nie kopiuję opowiadań od innych, jeśli jednak ktoś z Was będzie mieć wrażenie, że coś z tej opowieści jest podobnego do Waszej/ych proszę o kontakt na privie, razem coś zaradzimy.
CZYTASZ
Wspaniałe Stulecie: Panowanie Çihangira
Fiksi PenggemarCzarne chmury pojawiły się nad Stambułem i nastały niepewne czasy. Sułtan Sulejman umiera z powodu choroby, całe Imperium pogrąża się w rozpaczy. Jego jedynym żyjącym potomkiem jest Książę Çihangir. Jest on kaleką i nigdy nie śmiał nawet marzyć o zd...