"Scarlett! kamu dari mana ni jam 2 pagi baru nak balik?! Mama da pesan kan balik awal" Puan Mia geram dengan Scarlett yang baru sahaja masuk melalui pintu dapur. "Urmm mama belum tidur lagi?" Scarlett memandang wajah ibunya dengan penuh rasa bersalah. Puan Mia yang baru sahaja melihat wajah Scarlett terkejut melihat wajah anaknya yang tidak terurus itu "Scarlett, are you okay? ni baju siapa kamu pakai ni?". Scarlett terus sahaja memeluk ibunya sambil menangis teresak2. "Mamaaa.. mamaaaa.. mamaaaa scarlett minta maaf mamaaaa.. tsk.. tsk.. tsk.. scarlett menyesal tak dengar pesan ayah". "Scarlett, look. Look at me. Pandang mama. What happen? Who did this to you?" Puan Mia memegang lembut wajah anak kesayangannya itu. Dia perlukan penjelasan. Dia tahu scarlett seorang anak yang baik. "tak mungkin dia buat benda itu" Puan Mia hanya mampu berkata di dalam hati. "Mama. I dont know ma. I dont know" Scarlett suda jatuh terduduk kerana dia merasakan dia lansung tidak mempunyai kekuatan lagi. Hidupnya seolah-olah terhenti saat ini. dia benar benar malu mahu menghadapi mamanya. ibunya menjaga dia seperti menantang minyak yang penuh. kalau boleh Scarlett tidak mahu mengecewakan lansung ibunya.
"What are going on here?" En Jack memandang istrinya dan anaknya yang terduduk di dapur dengan penuh rasa curiga. Dia pergi ke arah Mia dan Scarlett lalu memeluk Scarlett. "Are you okay Scarlett?" Tangisan Scarlett terus memenuhi ruang rumah itu. "Oh my God, apa yang perlu aku lakukan, perlukah aku berterus terang walaupun itu akan melukakan perasaan mereka" Scarlett berkata didalam hati.
Apa yang perlu dia lakukan? perlukah dia perterus terang?