5. Кой е той?

2K 159 69
                                    

- И всичко е готово! Добре, преди да тръгна, имаш ли някакви въпроси, че Хосок ме чака? - Юнги си сложи бавно раничката на гърба си и ме погледна. 

Всъщност нямах време за губене, затова колкото по- рано задействам моя план, толкова по- добре. Колкото и отчаяна да изглеждах.

------------------------------------------------------------------------------

Вашият резултат:

а) Не, благодаря за всичко! Чао~ 0)

б) Искаш ли чай или кафе.. или пък вино? +1)

в) Може ли да попитам от кога работиш тази работа? +2)

г) Утре може ли да се видим отново? +6)

общо гласували : 9 човека

------------------------------------------------------------------------------  

- Ами.. да. Утре сутрин ще можем ли да се видим отново? За да..- преди да довърша изречението си кучето ми, което се сети че освен да спи, може и да ходи и да лае се събуди и се парализира от присъствието на чужд човек.  

- ТИ. ИМАШ. КУЧЕНЦЕ? - очите на момчето пред мен светнаха, а лицето ми прие една по- приятна и топла визия. - Това е померан, нали? - аз само кимнах с глава и отидох до кучето ми и го гушнах в ръцете си. 

- Казва се Макс, моят малък принц. - Юнги не измести поглед моето кученце, при което аз се доближих до момчето и му направих знак, че може да го погали. - Когато е в ръцете ми, всеки може да го пипне. 

Все едно казах на Юнги, че ще му дам един милион лева и ще може да отиде където си иска. Такава радост имаше в очите, а и толкова нежно галеше Макс, че чак заспиваше от кеф. 

- И аз имам кученце.. е, всъщност е на брат ми. Холи* се казва, голям сладур е и той. - седяхме в тишина може би няколко секунди или минути. Просто се наслаждавахме на кученцето му. - Между другото,  утре в 9 в Старбъкс на ъгъла, как ти звучи? 

- Идеално! - бях забравила за въпроса си, но това, че ме е слушал ме впечатли. 

- А, и от утре ще те таксувам, пари трябва да носиш. - аз само кимнах отново. След секунда телефона на Юнги зазвъня, при което той ми направи знак с ръка, че тръгва. 

В стаята в която до сега стоях с това момче, единствено остана аромата му на супер як мъжки парфюм. Вдишах дълбоко и затворих очи. Юнги.. Ще бъде интересно

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon