21. fejezet

39 1 0
                                    

A fordítás az író, Cordys-Vision engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/10454119/21/Resurrection-The-End


Tobias/Négyes

Nézem, ahogy Trisszel mászunk fel az óriáskerékre a zászlórablás közben. Emlékszem, azt gondoltam, hogy milyen bátor, hogy ilyen magasra mászik.

Milyen okos volt, hogy először gondolkodott.

Az volt az a pillanat, amikor igazából beleszerettem.

Olyan akartam lenni, mint ő.

A fenébe, még mindig olyan akarok lenni.

A jelenet elmosódik, aztán Marcus újabb adag félelemszérumot fecskendez belém.

A félelem újra átáramlik rajtam, és felkiáltok.

Senkinek sem kellene ezt éreznie.

Senkinek.

Újra lejátszódik a jelenet, és bátorság helyett ingatagságot és kockáztatást látok.

Tris bizonytalan.

Őrült.

Gondoltam én valaha is mást róla?

Nem akarom tovább nézni őt, nem akarom látni, vagy hallani a nevét, de egy másik jelenet jelenik meg hirtelen.

A Bátrak központjában edzünk. A cél előtt áll, én pedig késekkel dobálom körbe, erősen összpontosítva, hogy nehogy eltaláljam.

Miért akarom annyira elkerülni, hogy eltaláljam?

Nem emlékszem.

Egy tűszúrás, és a paranoia érzése emlékeztet rá, hogy Marcus még mindig itt van velem.

Újra megnézem a jelenetet, és azt kívánom, hogy a kés kicsit jobban megvágja, ne csak a fülét.

Azt akarom, hogy vérezzen.

A jelenet megint változik, és a saját hangomat hallom.

- Az én első ösztönöm azt súgja, hogy addig provokáljalak, amíg meg nem törsz, csak hogy lássam, milyen nagy erőt kell kifejtenem ehhez.

A „törsz" szó furcsán hangzik, aztán még egy adag szérum, és én csak a „törsz" szót hallom, mert ez az egyetlen, amit tenni akarok vele.

- ... Látni akarom, ahogy felvillanyozódsz... - hallom magam.

Nem akarom ezt látni tovább.

Nem akarom hallani, de a hang tovább folytatódik, visszhangzik.

- A félelem nem gátol... gátol... gátol...

Még egy adag és a testem megfeszül.

- Felvillanyoz... villanyoz... villanyoz...

Veszélyes.

Ő veszélyes.

A félelem nem bénítja meg.

Hanem felébreszti.

Elfajzott.

Úgy érzem, szétszakad a bőröm.

Azt érzem, hogy a lány a képernyőn legyőzhetetlen.

Nem kapok levegőt.

A képernyő villogása megszűnik, és hirtelen már nem a székben ülök. A Bátrak edzőtermében állok.

Fanfiction-fordítás: Feltámadás - A befejezés (Resurrection - The End)Onde histórias criam vida. Descubra agora