*Brandon POV*
"Emma!"φώναξα το όνομα της αλλα ήταν πολύ αργα,είχε ηδη φυγει.Νιωθω τόσο μαλακας...είπα πραγματα που δεν έπρεπε μόνο και μόνο επειδή ζήλεψα,επειδή πίστεψα πως..ισως κάποιος να κάνει κίνηση και αυτή να....ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.Ομως μου ειπε και κατι αλλο...κατι που με σόκαρε...με..αγαπάει;;;Αυτο είναι χαζο σωστα;Εννοω πως απλά το εβγαλε πάνω στον θυμό της..εξάλλου τωρα πια δεν θα θελει καν να με ξαναδει....ομως εγω θέλω γαμωτο...θέλω αυτήν...θέλω να ξαναζήσουμε τα παιδικά μας χρονια.Θελω να είμαι εκει κάθε φορά που την αποσχολει κατι και να την κρατάω σφικτά στην αγκαλια μου καθώς της λεω πως όλα θα πάνε καλα...να την φιλάω και να νιώσει ποσό πολύ την αγαπαω...
Είμαι ερωτευμενος μαζί της πιο πολύ από ότι νομίζει...*Emma POV*
Εφυγα τρέχοντας..το μονο που αντηχούσε στο μυαλό μου ήταν αυτος να μου φωνάζει πως είμαι τσουλα και πουτανα..αχ και να ηξερε πως όλα αυτα τα εκανα για να με προσέξει,για να σταματήσει να μου συμπεριφέρεται και να με βλέπει ως εκεινο το μαμόθρεφτο κοριτσάκι που ήμουν κάποτε..φενεται πως απλά για αυτον ήμουν απλά ένας τρόπος να πάρει εκδίκηση από την πρώην...έπρεπε ομως να το καταλάβω..δεν σήμαινε τίποτα για αυτον όλα αυτα που περάσαμε τις τελευταίες μερες..αυτος απλά ήθελε να παιξει...τωρα ομως ήρθε η σειρα μου να παίξω...
------------------------------
πολύ μικρό κεφάλαιο ξερω αλλα δεν έχω χρονο να γράψω κατι μεγαλύτερο οποτε....
τι πιστεύεται ότι θα κάνει η Emma για να εκδικηθεί τον Brandon??υποθετω πρέπει να περιμένετε μέχρι το επόμενο παρτ λοβ γιουυυυ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
We used to be best friends!.
Teen FictionΌλα είναι ήρεμα μέσα στο μυαλό της εμμα όμως όταν ένα αγορι την πλησιάζει για να εκδικηθεί την πρώην του όλα αλλάζουν..