Gözümü açtığımda karanlık bir odanın içerisinde her yer böcek yılan akrep doluydu.Akrep beni sokacaktıki uyandım rüya gördümün farkına vardım.Okula gidicektim hazırlanmam lazımdı.okul formamı giydim.Kahvaltı etmeden evden çıktım.Servisde herkez bir tuhaftı hiç konuşmuyorlardı.Bana bön bön bakıyorlardı.En yakın arkadaşım Arda bile tuhaftı.Geldiğimden beri ağzından hiç bir kelime çıkmamıştı.Okula geldik.Okula baktığımda herkez garip davranıyordu.Ben kahvaltı yapmadım bu kadar salak değildim yani.Öğretmenlerdeöyleydi.Derse girdik.Derse hoca çok geç girdi.Girdiğindede girmez olaydı.Ağzı çok pis kokuyordu.Bu kan kokusuydu.Farkına vardım da sınıfdaki herkezin ağzı öyle koöuyordu.Selin bile.Selinden hoşlanıyordum çocukluğumdan beri ama o hiç pas vermiyordu.Benim hemen müdüre gidip annemi aramam lazımdı.Burda duramazdım.Okul Ölü gibiydi.Müdürün odasına gitim.Müdürün masasında kafa vardı.Onu atıştırıyordu.Bu kafa kimimdi.9/H sınıfından Mert di.İnanmıyorum.Daha sabah serviste kanlı canlıydı.Ve müdür öyle bir yiyorduki sanki 30 senedir hiç bir şey yememişti.Birden paaat diye bir ses geldi.Bu müdürün kapısıydı.Bana garip bir şekilde baktı ve yanıma geliyordu.Benim bir şey çaktırmamam lazımdı.Hemen diğerleri gibi olmam lazımdı.Ya benide yerse.Ama ℅1 şansım olsa bile bunu yapacaktım."Şeyy müdür bey ben çok acıktımda annemi arıyacaktım yanıma paramı almamışım". "Gel beraber yemek yiyelim.Bak çok güzel hoşuna gidebilir". "Yok sağolun ben daha sabah kahvaltıda yemiştim sizin yediğinizden.Tşk ederim yinede". "Tamam al masanın üstünde". Telefonu masanın üstünden alırkeelim Mertin öafasına deymişti.Yüzünde masum bir ifade vardı.Bu çocuğa nasıl bunu yaparlardı.Hemen annemi armak için lavaboya gittim.Lavabo boştu.Hayret her zaman tıklım tıklım olurdu.Neyse ben işime bakıyim.Annemi aradığımda ilkinde açmamıştı ikincisinde cevap vermişti.Fakat bu annem değildi.Bir erkek sesiydi.Babam olamazdı.Ya kimdi? Birden kafama darbe almamla yere düşmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümle Randevu
Mystery / ThrillerRüyamdan terler içerisinde uyandım.Okula gittiğimde herkez garipdi yoksa bir tek ben mi anormaldim? Herkesin ağzı kan kokuyordu. Bunların arasında ne yapacaktım? Yoksa rüyam yavaş yavaş gerçek mi oluyordu?