Yeni bir tepkiler ile karşınızdayım.Bu aradaaaa Jackson ve Jinyoung bölümlerini çok az yazıyorum.Diye fark ettim.Şöyle birşey var ki bana göre jackson sert bir adam aynı zamanda tatlı ama benim beynim onun fotoğraflarını görünce hep böyle sert erkeksi gibi görüyor o yüzden hayal et yazarken onun için sert erkeksi gibi şeyler yazmam lazımmış gibi oluyor ama bende bunu yazarken zorlanıyorum.Jinyoung ise onun henüz kafamda tam bir karakterliğe sahip değil.Çünkü ben jinyoung u hep örnek bir insan olarak görüyorum.Kimi zaman sevimli kimi zaman sert kimi zaman örnek biri kimi zaman insanlara yardımcı birisi gibi bir çok özelliği var tabi bunu yazarkende zorlanıyorum açıkçası.Umarım yanlış anlamamışsınızdır.Şuan ki planım.
48.Bölüm-Tepkiler
49.Bölüm-Jaebum ile hayal et
50.Bölüm-#Özel Bölüm#Chenle
(50.bölümde sizinle bir konuşma yapacağım ve 1 günde 4 bölüm yazıp sizlere sunacağım umarım begenirsiniz♥)
*************************************
Bias'ını uyurken fotoğrafını çekiyorsun ve çektiğinin sesi duyuluyor biasının tepkisi;
Jinyoung♥
"Gördüm seni çok mu komik ehueheueheue"
"Evet komik ehueheueheue"
Jackson♥
"Oppanı uyurken çekmemelisin,böyle çek bizi"
Jaebum♥
"Çekip ne yapıcaksın gel yanıma yat♥"
Mark♥♥♥
"Yerim seni gel buraya♥Beni çok mu özledin."
Youngjae♥
*O sizi duymadı bile.*
Yugyeom♥
*Siz onu çekerken o sizinle ilgili evlilik rüyaları görüyordu♥*
BamBam♥
"Uyumadım ki!
Uykum Yok ki,
Gördüm seni!!!!!!!"
(BamBam ile hayal et yazacağım 51.bölümde ama bugün yetişir mi bilmiyorum ayrıca aklımda fikir yok.♥♥)
.
.
.
♥
Umarım Beğenmişsinizdir.Oylarınızı bekliremmmm♥Şuraya bir Mark&Coco şirinliği koyayım.♥
*Dünya üzerindeki en güzel gif bu bence ♥♥♥*