Buna ! eu sunt Mădă si am 17 ani , am o viata perfectă ,bine aproape perfecta părinții mei sunt despărțiți cam de cand aveam eu 5 ani ,dar mama sa recăsătorit și astăzi ne mutăm la el ,e un miliardar dar mama nu la luat pentru bani si din IUBIRE.
Azi e ziua cea mare ma mut, abea astept să-l cunosc mai bine pe Franco ( soțul mamei )
- Buna mama! esti pregatita ?
- Mai bine spus, tu esti pregatita ?
- Eu de ce n-aș fi?
- Pentru ca ne mutăm,o sa ai un frate vitreg .
- Ce ?
- Da Aidan
- Ăăăă...
Cum adică o sa am un frate ,nu vreau sa am un frate , cine stie ce badaran e.
(Vine masina)
Suntem la usa si nu mai pot de nerăbdare.
M(adica Mădă ,eu ) Buna!
F: Bună Mădălina !
Apoi se sărută cu mama iar, eu închid ochii .
Ne arata casa si urmeaza camera mea, deschide usa si raman socata
Era uimitoare ,mergem in sufragerie si il vad pe fratele meu vitreg cum sta pe canapea . Sincer nu e urat deloc e chiar frumos are ochi albaștri spre verzi par blond ,wow e ciudat tremur.
- Aidan spunele salut mamei tale si sorei tale (Franco)
- Buna (Si ridic mana)
- Buna sunt Aidan
- Eu M...Mădă (de ce ma balbai)
- Noi plecam sa va cunoasteti mai bine (mama si F.)
Stăm pe canapea si nu spunem nimic. Sa fiu sinceră nici nu știu ce sa zic ,dar trebuie sa intru in discuție doar e fratele meu
- Ăăăă.. Aidan si ce-ți place sa faci ?
(Apropo de acum nu mai folosesc - si inițiala numelui)
A: Imi place sa fac box . Tie?
Eu: Si mie la fel !!!
După ce am vorbit aproape toată ziua am descoperit multe lucruri in comun.SI E CHIAR DRĂGUȚ.
A fost o zi obositoare si ar cam trebui sa ma duc sa ma culc in noua mea cameră.
CITEȘTI
Sex cu fratele meu vitreg +18
Teen FictionPoveste de adolescenți. IN ACEASTA POVESTE ESTE VORBA DESPRE DOI ADOLESCENȚI ,CARE SUNT FRAȚI VITREGI ,CARE SE IUBESC ACEȘTIA FAC TOATE NEBUNIILE (+18) ESTE SI ACTIUNE SI DISTRACTIE MAXIMA. MERITA SA FIE CITITĂ ???