Další den probíhal zpočátku jako obvykle. Byla jsem zrovna v tělocvičně, když najednou se ozvala rána. Zrovna se mnou trénoval Tony. Oba dva jsme se ohlédli. Uprostřed tělocvičny stál nějaký mě povědomí člověk. " Moyo!" vykřikl. V tu chvíli mi došlo, že je z Asgardu. " Kdo jsi?" zeptala jsem se. " Jsem Heimdall. Moyo, musíš se mnou jít. Thor a Loki se ztratili a na Asgardu teď velí Hela." vychrlil. Pozvedla jsem obočí. " Kdo je Hela?" zajímalo mě. " Jejich sestra. Byla uvězněná, protože chtěla zotročit svět. Je to bohyně smrti." řekl. Pak jsem se zarazila. Vždyť Loki byl předchozí den u mě. Jak se mohl ztratit? " Počkat, počkat, počkat, Moya nikam nepůjde. Nemůže, musí tu být." ozval se Tony. " Jenže ona je jediná bytost, která mi může pomoci najít Thora a Lokiho. Bez ní bude Asgard navždy v rukou Hely a ona pak zničí i váš svět." namítl. Ztuhla jsem. Bohyně smrti? A Thor s Lokim se ztratili? Co mám sakra dělat? Odpověď však byla jednoduchá.
Otočila jsem se na Tonyho. " Nech mě jít." řekla jsem. Zavrtěl hlavou. " Nepřichází v úvahu." zamítl. Do místnosti se vehnali agenti. Tony je však jedním gestem zarazil. " Mám to pod kontrolou." oznámil jim a dalším gestem je poslal pryč. Znovu jsem na něj pohlédla. " Tony, musím jim pomoci. Asgard je můj domov." řekla jsem. Chladně se zasmál. " Domov? Cožpak jsi celý život nezažila ve vězení? A to bez jakéhokoliv důvodu. A pak tě tam opět chtěli zavřít." připomněl mi. Povzdychla jsem si. " Já vím. Ale je to místo, kde jsem se narodila. Tony, cožpak ty bys nezachránil cizí planetu, kdyby byla v ohrožení? Cožpak to není úděl Avengers, aby chránili bezmocné?" zajímalo mě. Také si povzdechl. " Víš o tom, že pokud se vrátíš, budeš mít u Furyho problém?" zeptal se. Zadívala jsem se mu do očí. " Žádné pokud, já se vrátím. Přeci vás nenechám samotný." řekla jsem se smíchem.
Pak jsem se otočila na Heimdalla. " Fajn, jdeme ty dva najít." souhlasila jsem tedy. Přikývl. Šla jsem blíž k němu. Právě dovnitř vtrhla Natasha. " Nat, dávej na ně za mě pozor." řekla jsem. Pak se Heimdall zadíval ke stropu, něco zamumlal a ozvala se další strašná rána. Všimla jsem si, že se nade mnou utvořilo něco, jako duhový portál. A přesně to nás vcuclo do sebe. Zdálo se, jako bychom letěli vesmírem. Docela dost mi to připomínalo můj útěk z Asgardu, který se mi tenkrát povedl, díky mé matce. A teď jsem se tam vracela. Trochu se mi udělalo nevolno. Brzy jsme naštěstí přistáli. Stáli jsme před jakousi jeskyní. " Doufejme, že si nás Hela nevšimla." zamumlal. Pak pomocí nějakého kouzla se otevřela tajná brána do oné jeskyně a já jsem málem omdlela. Všude kolem mě se nyní nacházeli lidé z Asgardu. Několik z nich byli dokonce zranění. " Asi bych je měla nejdříve vyléčit." řekla jsem spíše pro sebe a hned jsem se dala do práce. Soustředila jsem se a do všech koutů jeskyně jsem vysílala svou moc. Heimdall mezitím opět zavřel bránu. Na lidech Asgardu bylo vidět, jak jim má moc pomohla. Mě to však vyčerpalo. " Zatím si odpočiň." rozhodl Heimdall. Jeho nabídku jsem s vděkem přijala a takměř okamžitě jsem usnula.
Ahoj.
Jo, dneska kratší kapitola, ale muselo to být 😄
Jinak, zase vám musím poděkovat.
Dnešním dnem mám přesně 7,23K přečtení 😊
Jste nejlepší! 😍
Ani nevíte jak moc vás miluji ❤
Děkuji moc za veškerou podporu 😊
Jinak jako obvykle, budu ráda za názor a za hvězdičku 😁
A ještě jednou vám děkuji 😊
To je prozatím vše 😄
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka 😘😄
ČTEŠ
Vězeňkyně
RandomV Asgardské věznici se jednou narodilo dítě. Nechali ho tam. Z dítěte vyrostla dívka jménem Moya. Jednou se seznámila s Lokim. Netušila kdo to byl, nevěděla co spáchal. Viděla jen muže, který byl tisíckrát hezčí než ti špinavý grázlové všude kolem n...