အထာၾကၾကလူပ်ိဳႀကီးလမ္​းစဥ္​(1)

909 78 10
                                    

အထာၾကၾကလူပ်ိဳႀကီးလမ္စဥ္​(1)

Ep-1

Jk:::၀မ္​းသာပါတယ္​ဗ်ာ

B:::ဟုတ္​ကဲ့က်​ေနာ္​လဲအတူတူပါပဲ

Jk:::ဒီကိစၥကိုညီတို႔ဘက္​ကလက္​ခံလိမ္​မယ္​လို႔တစ္​ဂယ္​ထင္​မထားပူး

Compayရဲ႕႐ွယ္​ယာသံုးပံုတစ္​ပံု၀င္​ထားတဲ့..ဘက္​ကက်​ေနာ္​ကမ္​းလွမ္​းထားတာကိုလက္​ခံ​ေပးတာတစ္​ဂယ္​ကို၀မ္​းသာပါတယ္​ဗ်ာ...ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့အခု​ေက်ာင္​း​ေတမွာလူမ​ေလာက္​တာတို႔ဘာတို႔ျဖစ္​​ေနတာမလား...အက္​တာကိုက်​ေနာ္​ကခ်မ္​းသာတဲ့လူ​ေတစုၿပီး..ပုကၠလိက...​ေက်ာင္​းဖြင္​့ဖို႔​ေတြး​ေနရင္​းအ​ေကာင္​းအထယ္​​ေဖာ္​​ေတာ့...အားလံုးကလဲလက္​ခံၾကတယ္​...သိတဲ့အတိုင္​းအက္​မွာလဲက်​ေနာ္​jone jungkookကပဲ႐ွယ္​ယာအမ်ားဆံုးနက္​က်​ေနာ္​လိုခ်င္​တဲ့ပံုစံအတိုင္​းအ​ေကာင္​အထည္​​ေဖာ္​ရမွာမလား.....

​ေအာ္​​ေျပာရအံုးမယ္​

က်​ေနာ္​့နာမည္​က...jone jungkook...အသက္​က​ေတာ့26...ျပည္​့ၿပီးတာသိပ္​မၾကာ​ေသးပါပူးjone လုပ္​ငမ္​းစုရဲ႕တစ္​ဦးတည္​း​ေသာဆက္​ခံသူ...လိုင္​းက​ေမးၾကတယ္​..ဘာလို႔ရီးစား​ေတအိမ္​​ေထာင္​ဖက္​​ေတ...ဘလိုင္​းဒိတ္​​ေတ...မ​ေတြ႔တာလဲတဲ့....ၾကာရင္​လူပ်ိဳႀကီးျဖစ္​​ေနလိမ္​့မယ္​အလုပ္​​ေတသိပ္​မလုပ္​နက္​တဲ့ဒါပင္​မဲ့က်​ေနာ္​လဲ...အလုပ္​ပဲလုပ္​ခ်င္​​ေနတာဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ....က်​ေနာ္​ရီးစားထားဖူးပါတယ္​...ဒါပင္​မဲ့ရီးစားထားရတာျပင္​းဖို႔​ေကာင္​းတယ္​...ဗ်....ၿပီး​ေတာ့ပိုက္​ဆံလဲကုန္​တယ္​အခ်ိန္​လဲကုန္​တာ္​.....က်​ေနာ္​့အတြက္​ရီးစားထားတာထက္​အလုပ္​လုပ္​တာကပို​ေကာင္​းပါတယ္​.

~•~~•~•~••~•~•~•~••~•~••~•~•~••~•~••~•

တစ္​​ေန႔လံုးအလုပ္​​ေတလုပ္​ၿပီးတဲ့အခ်ိန္​မွာ​ေတာ့....ကို႔ကားကိုစီးၿပီးသံုးနစ္​စာစာခ်ဳပ္​ခ်ဳပ္​ခ်ဳပ္​ၿပီးငွါးထားတဲ့တိုက္​ခန္​ူ​ေလးစီသို႔->

Jk:::အ​ေမ​ေလးပင္​ပန္​းလိုက္​တာကြာ.....ဟင္​း💨

သက္​ျပင္​း​ေလးခ်ၿပီးဧည္​့ခမ္​းထဲကဆိုဖာ​ေပၚမွာအ​ေပၚကုတ္​ခြၽတ္​ၿပီးလည္​ပင္​းကအနည္​းငယ္​တင္​း​ေနတဲ့...နက္​ကတိုင္​ကို​ေျဖ​ေ႐ွ႕ၿပီး..​ေျချပစ္​လက္​ျပစ္​လွဲ​ေလွာင္​း​ေနလိုက္​တယ္​..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

လူပ်ိဳႀကီးတို႔...လမ္​းစ​ဥ္​..Where stories live. Discover now