Lauren and Dani's Big Love Problem

4 0 0
                                    

Dani ve Lauren starbucks'da kahvelerini beklerlerken çapraz masadaki çocuğun Dani'ye baktığını fark ettiler.
Lauren:
-Dani çapraz masadaki çocuk galiba sana bakıyor.
Dani:
-Uff banane. Daha bana çok sıra var Christina'nın var Katherine'in var Lisa'nın var daha sırada Amy var Alex var Sen varsın ooo daha bana 3 kişi var aklından bile geçirme Lauren!
Lauren:
-Üff iyi be sana da iyilik yaramıyor.

Bu sırada Christina ve Nick evlenme konusu hakkında herkesden onay aldıkları için hazırlıklara başlıyorlardı.
Katherine, Max ile özel bir akşam yemeğindelerdi.
Lisa, odasında mışıl mışıl uyuyordu.
Amy ise mutfakta Lisa için yemek yapıyordu çünkü Lisa uykudan kalkınca daki gibi aç oluyordu.

(SAAT 20:00 p.m.)

Lauren ve Dani 20:00 p.m. ye kadar alışveriş merkezinde dolaşmışlardı ve çapraz masadaki çocukla aynı alışveriş merkezinde ve aynı mağazada karşılaşmışlardı. Çocuk Lauren'ın omzuna sertçe çarptı ve Lauren yere çakıldı. Fakat Dani çarpan çocuğun masadaki çocuk olduğunu bilmiyordu. Dani Lauren'a söylemese bile o çocuktan hoşlanmıştı. Sonra Dani çocuğun kolundan çekti ve şok oldu.
-Eee şey ben şey dicektim. Diyerek utandı ve sonra cesaretini toplayıp:
-Sen kim oluyorsun da kardeşime omuz atıyorsun!!!! Diye bağırdı fakat galiba çok fazla bağırdı çünkü herkes bakıyordu.
-Şşshh sakin ol istemeden oldu. Ben Matson sen?
Dani çoook fazla utanmıştı ve cevap verdi:
-Burda isim konuşmuyoruz kardeşim özür bekliyor!
Lauren:
- Hayır özür beklemiyorum belli ki yanlışlıkla oldu herkes işine bakabilir mi millet burda tiyatro oynamıyoruz.
Matson:
- Evet hanımefendi haklı herkes işine!!
Lauren:
-Kardeşim için kusura bakmayın biraz sinirli de bu aralar.Evet Dani beyefendi sana ismini sordu.
Dani:
- Ben Dani memnun oldum hadi bay bay Lauren gel!
Lauren:
- Aha Dani bekle!! Bende Lauren tanıştığımıza memnun oldum görüşürüzz!!!
Matson arkalarından:
- Bende Matson! Diye bağırdı ama duymadılar.

A Normal Cimorelli LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin