Byla jsem s Kapkou a Květem mými dvěma betami v našem doupěti a rozhodovali jsme se kdo půjde na hlídku atd..,, Rozhodně bych na hlídku neposílal Vlnu, Kroupu a Ovsa ti byli na noční hlídce a potřebují si odpočinout." Řekl Květ.
,,Takže půjdou Mráz, Tulipán a Lilie?" Zeptala se Kapka.
,, Jo to zní dobře" Prohodila jsem a lehla si zase jinak.
,, Alfo? Jsi v pořádku?" Zeptala se mě starostlivě Kapka.
,, Ano, vše je naprosto v pořádku" Usmála jsem se i přes hroznou bolest v břiše.,, Asi půjdu na chvíli na vzduch."
,,Ale koho na lo..."
,,Já nevím třeba Pampelišku, Trna, Jinovatku a Rosu." Sykla jsem a "vyběhla" ven z tábora. Běžela jsem na místo kde se scházíme s Mrakem. Vždyť on ani neví že budu mít vlčata. Dorazila jsem na místo a zavětřila zrovna ve chvíli kdy se přede mnou objevil můj zářivě bílý druh.,, Bouřko!"
,,Ahoj Mraku" usmála jsem se.
,,Mraku potřebuji s tebou probrat jednu věc."
,,Co?"
,,Víš já čekám vlčata" začervenala jsem se. Mrak vykoupil oči a popošel ke mě.
,,A, kdo je tatínek?" Vypadal jako by si myslel že někdo od nás že smečky.
,,No kdo asi?" Zeptala jsem se ironicky. Ale on začal přemýšlet.
,,No ty! Ty hlupáčku." Vykoupil oči a přitiskl ucho k mojemu břichu a do tváře se mu dostal spokojený výraz.
,, Ale je tady problém protože když jsi tatínek ty tak je nějaká pravděpodobnost že některá vlčata budou mít křídla a to by nás prozradilo. Proto bych chtěla aby jsi si je vzal k sobě a postaral se o ně." Podíval se na mě pohledem plným nejistoty ale nakonec kývnul. Rozloučili jsme se a každý odešel na své území.
,,Alfo? Co to mělo znamenat?" Kapka mě vyděsila k smrti. Už už jsem se chystala ji začít prosit aby to nikomu neříkala.,, Ne, nemusíš nic říkat nikomu to neřeknu a jestli chceš tak ti pomůžu se o vlčata chvíli starat a smečce ukážeme jen ty bez křídel." Oddechla jsem si.
Pokračování příště
331 slov
ČTEŠ
Bouřčina dobrodružství (Dopsáno)
FantasyVlčice Bouřka se narodí alfě a betě smečky a tím pádem se má stát alfou ale má ještě tři sourozence Ohniváka, Vaňka a Větévku. Vlastně příběh je velmi podobný budoucí knize Čtyři smečky: legenda o modrém měsíci ale s maličko jiným příběhem