פרק 3
ביום המחרת הלכו סטייסי וג׳וזי יחד לבית הספר. המורות לא התלוננו על ג׳וזי, שהתגלתה כתלמידה חרוצה ומשקיענית. כל השיעור קייט נעצה בשתיהן מבט מזרה אימה ונוטפי שנאה. לא היה לאף אחת מהן אכפת מקייט ואפילו כמה פעמים הן חייכו אליה. בסוף השיעור קייט יצאה לפני כולם. ״בטח היא כועסת עלי״ לחשה סטייסי לג׳וזי ושתיהן פרצו בצחוק. הן יצאו מהכיתה והלכו לארוחת הצהרים. בדרך הן פגשו את קייט, ששאלה את סטייסי בקול לעגני ״מאיפה החברה החדשה שלך״. סטייסי ענתה לה מיד ״מהבית של חבר שלך״ והלכה משם כשהיא וג׳וזי מגככות בשקט. ״הוא לא בוגד בי!״ קייט צעקה אליהן וסטייסי הסתובבה אליה ואמרה ברצינות גמורה ״לפחות לא כשאת לא מבקשת ממנו״.
פרק 4
״מה? על מה לעזאזל את מדברת?״ שאלה קייט ונראתה מבולבלת. ״אל תנסי להיראות תמימה, שתינו יודעות טוב מאוד למה אני מתכוונת״ ענתה לה סטייסי. ״באמת שאין לי מושג על מה את מדברת, מתי ביקשתי ממנו לבגוד בי ולמה לי לבקש ממנו דבר כזה?״ קייט באמת נראתה כאילו אין לה מושג מה קורה. ״את לא ביקשת ממנו לאנוס אותי בשירותים בריב שהיה בנינו לפני כמה ימים?״ שאלה אותה סטייסי, שהתחילה להתבלבל בעצמה. ״מה?! לא! למה שאני אבקש דבר כזה?!״ זעקה קייט. ״רבנו, נכון, אבל זה לא אומר שאני שונאת אותך עד כדי שאני אהרוס לך ככה את החיים!״. ״אז לא ביקשת ממנו לאנוס אותי?״ היא ניסתה להבין מה קייט אומרת. ״לא, רק ביקשתי ממנו שיראה לך כמה כואב לי בכל פעם שאנחנו רבות״ ענתה לה קייט מיד. ״אז שתדעי לך שהוא אנס אותי, ואם לא ביקשת ממנו זה אומר שהוא בגד בך״ הסבירה לה סטייסי את המצב בפשטות. ״סטייסי, בואי! אני רעבה!״ התלוננה ג׳וזי. ״טוב בואי״ אמרה סטייסי והלכה עם ג׳וזי לחדר האוכל. כשנכנסו לחדר, כל המבטים ננעצו בה ומשפטים התחילו להיזרק לאוויר. ״עדין כואב שם למטה?״ ״אל תנסי להאשים אותו, כולם יודעים שאת ביקשת ממנו״ ״זה בחינם או שאת לוקחת כסף?״. היא הפכה תוך שבוע ממלכת הכיתה למנודה.
פרק 5
במשך כל היום היא שמעה צחוקים ולחשושים כשעברה בין הילדים. פעם אחת אפילו צעקו לה ״זונה!״. ״אל תתייחסי אליהם״ לחשה לה ג׳וזי. ״אבל איך אני אשמה בזה? מה עשיתי שהפכו אותי למנודה?״ היא לחשה לה בחזרה כדי שלא ישמעו. ״בטח לורן סיפר להם את הסיפור מנקודת המבט שלו ושינה את הסיפור לגמרי״ ג׳וזי הציעה רעיון למה שקרה. ״היי סטייסי, היי איך שלא קוראים לך״ אמרה קייט והתקרבה אליהן. ״קייט זאת ג׳וזי, ג׳וזי זאת קייט״ סטייסי הציגה אותן זו בפני זו. ״סטייסי, אני חייבת לך התנצלות ותודה״ אמרה קייט. ״נפרדתי מלורן ברגע שהוא אישר את המעשים שסיפרת לי שהוא עשה״. ״לא קייט! תחזרי אליו אם את אוהבת אותו! אני עכשיו מנודה בגללו ואני לא רוצה שתיפגעי במעמד החברתי שלך״ אמרה לה סטייסי. ״לא אכפת לי מהמעמד החברתי שלי, אכפת לי ממך״ השיבה לה קייט בקול בטוח. ״טוב... אולי, אבל אם את רוצה את יכולה להסתובב איתנו״ הסכימה סטייסי והשלוש הלכו ביחד לכיתה.
פרק 6
במהלך השבועות הבאים סטייסי, ג׳וזי וקייט הלכו ביחד לכל מקום ונהיו כמו אחיות. הן עדיין היו מנודות אבל בזכות קייט יותר ילדים דיברו איתם והבינו שלורן שיקר להם עם הסיפור. בלילות סטייסי חשבה על ג׳ון ולא הבינה למה לוקח לו זמן לחזור. אחרי עוד כמה שבועות היא שיתפה את ג׳וזי וקייט בחששותיה ואמרה שהיא מקווה שהוא בסדר. ״דיי, אני בטוחה שהוא בסדר ואת סתם מפחידה את עצמך״ אמרה ג׳וזי בקול עדין. ״לאן הוא הלך?״ שאלה קייט. ״אה... שכחתי שלא סיפרתי לך מה קרה בימים שלא היתי בבית הספר לפני כמה שבועות״ נזכרה סטייסי וסיפרה לקייט את כל הסיפור. ״וואו, אני מקווה שהכל יהיה בסדר בסוף״ אמרה קייט בדאגה. ״תודה״ לחשה סטייסי ״אבל עברו מאז שהוא הלך כמה שבועות ולא קיבלתי ממנו שום מסר״. ״אני בטוחה שהוא בסדר״ לחשה לה ג׳וזי. ״הוא בטח יחזור עוד כמה ימים״ לחשה לה קייט. ״אני לא בטוחה שאתן צודקות, כבר עבר יותר מידיי זמן״ אמרה סטייסי בקול עצוב ״אבל תודה על העידוד״
YOU ARE READING
המיועדת+ המאוהבת
Werewolfחייה של סטייסי מושלמים, עד שפתק קטן, משנה את חייה מקצה לקצה ומגלה לה נבואה עתיקה, שהיא העיקר שלה