Veľké šťastie

35 8 1
                                    

~•Veľké šťastie•~
Ako obyčajný deň škola.....vôbec sa mi po týchto prázdninách nechcelo ísť do školy....moja najlepšia kamarátka sa prestala somnou rozprávať pretože si našla úplne inú partiu...Začala sa hodina..a to matematika..najhorší predmet v mojom živote..moja triedna nieje vôbec milá stále je na mňe zasadnutá a nadáva mi vraj že chodím neskoro...Keď prišla triedna do triedy predstavila nám nového spolužiaka menom Jimin...ohhh MÔJ BOŽE!!!Keby ste ho videli?!! Bol veľmi nádherný proste vyzeral ako anjel....samozrejme že som sa hneď zamilovala ako vždy...sedela som sama takže som bola v strese že ho posadí ku mňe...čo sa stalo? Posadilo ho ku mňe snažila som sa nejako to predýchať.Keď si sadol ku mňe búchalo mi srdce ako o život....učiteľka začala vysvetlovať nové učivo...Jimin sa pozrel na mňa usmial a vraví: "Ahoj ja som Jimin ^^ ".Bola som v totálnom šoku...snažila som sa ukludniť a odpovedať...a-a-a hoj ja som Claris '^^ ....hrozne som sa hanbila za seba vyzerala som hrozne...našťastie môj deň prebiehol rýchlo.
Keď som šla domov zastavila ma banda mojej kedysi "najlepšej kamarátky"...začali si odomňa pýtať peniaze a telefón...no ja som nechcela pretože podľa ostatných to nebola moc priateľská banda...keď ste nič z toho nedali tak vás potom pekne zmlátili.Povedala som im že nemám...obklúčili si ma do kruhu ako nejaký terč.Hrozne som sa bála pretože som nevedela čo mám robiť.Zhodili ma na zem a začali mi prehladávať tašku...keďže som klamala tak ma začali mlátiť 2 chlapci menom Chan a Winoo....začala som hrozne kričať o pomoc..ďalšie 2 dievčatá ma tam škriabali a tiež mlátili..Jimin šiel okolo a videl ako ma mlátia začal po nich hrozne kričať a rozbehol sa....banda začala hrozne utekať a vytratili sa..Jimin pribehol ku mňe a spýtal sa ma či som v poriadku.Bola som hrozne na dňe...odpadla som....Jimin okamžite začal volať o pomoc..z vyhádzanej tašky mi našiel doklady kde som mala adresu svojho bydliska a telefónne číslo na rodičov...Jimin zavolal sanitku a odviezli ma do nemocnice...neskôr keď som sa zobudila ležala som už doma v posteli....Na stolíku som mala položení lístok na ktorom mi zanechal Jimin odkaz: Ahoj dúfam že si v poriadku a bude ti lepšie..tu máš  na mňa číslo : 091******8 keď ti bude lepšie tak mi napíš ..Jimin...
Bola som veľmi vďačná že mi pomohol.....

Prvá láskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora