Nialls synsvinkel.
Der var gået 1 år uden at jeg har haft kontakt til Cecilie. Hun har selvfølgelig besøgt 1D drengene. Men hun har ikke snakket til mig. Jeg savner hende som en i helvede. Undskyld mit sprog, men jeg har bare ikk rigtigt kunne tænke klart uden min prinsesse. Det bankede på, i et håb om at det var Cecilie løb jeg ud til døren.
"Wow. Hvorfor løb du?" Spurgte Han. Det var Liam.
"Fordi jeg troede det var en anden." Svarede jeg trist.
"Niall, Cecilie kommer ikk tilbage til dig. Hun har en flirt med Harry" sagde Liam.
"Hun har hvad?!"
"Vidste du ikk det?"
Jeg vendte mig om og gik ind på mit værelse og hentede min MacBook. Jeg søgte lidt rundt på nettet. "Bare søg efter Cecilie Sørensen & Harry Styles romance" sagde Liam ude fra køkkenet. Da jeg søgte på det kom der en hel artikel om dem.'Cecilie og Harry blev den 23 november set sammen på en café i Paris. Lidt efter blev de set kysse ude foran La Tour Eiffel. (Eiffeltårnet). Mund Cecilie har glemt alt om Niall og er gået videre til Harry?' Stod der i teksten.
"Liam, hvorfor har Harry ik fortalt det?"
"Han var nok bange for at såre dig?"
"Ja men jeg er blevet såret nu."
Jeg gik ind på mit værelse. Liam ville gerne have været blevet, men han skulle hjem til Sophia.Cecilies synsvinkel.
Det var nu 4 dage siden at Harry og jeg kyssede. En dejlig fornemmelse spredte sig i kroppen når jeg tænkte på ham. Harry var så charmerende. Jeg satte mig i sofaen og tog min iPhone. Da jeg kiggede havde jeg fået en hel del beskeder. Både fra facebook, instagram og Twitter. Jeg rullede lidt ned gennem min 'hjem'side på Twitter.
'@niallofficial: miss my princess:('
Jeg favoritede den og loggede ud. Lidt efter kom der en besked fra Harry.
H: Hej smukke! Klar på en date i aften?
C: ja, helt sikkert! Hvor henne?
H: jeg tænkte på stranden?
C: super
H: jeg henter dig klokken 18.
C: ja ses dejlige!
Jeg lagde mobilen fra mig og fandt noget pænt tøj. Jeg havde præcis 4 timer til at gøre mig klar. Jeg fandt min pinke bikini frem. Jeg tog den på og børstede mit lyse hår. Det fik lov at hænge løst. Det kunne Harry bedst lide. Jeg tog ikk makeup på, da det er det værste du kan gøre når man skal på stranden. Da jeg var klar kiggede jeg mig en ekstra gang i spejlet. "Du ser perfekt ud" lød det fra en bag mig. Je vendte mig om. Og der stod Niall. "Niall hvad laver du her?" Sagde jeg. "Jeg ville hører hvad der sker mellem dig og Harry. Og desuden har jeg ringet og SMSet dig mange gange, men du svarede ikk" sagde han. "Okay for det første: det der sker mellem Harry og jeg kommer ikk dig ved. Og for det andet: jeg har ikk haft tid til at svare da jeg skal på date." Svarede jeg. "På date? Med hvem?" Spurgte han. "Harry." Svarede jeg koldt. "Cecilie, jeg savner dig!" Udbrød han. "Niall, vær venlig at gå." Sagde jeg og vendte mig om. Jeg kunne høre nogle høre nogle tunge skridt mod gulvet. Og lidt efter smækkede døren. Jeg stod lidt for mig selv. Har jeg virkelig lige afvist Niall?.Nialls synsvinkel.
Hun lyttede ikke engang da jeg sagde at jeg savnede hende. Jeg kan virkelig ikk undvære hende, men samtlig forstår jeg hende godt. Jeg var hende jo utro. Jeg satte mig ud i bilen og kørte. Jeg kørte til Stranden. Ikk for at udspionere eller noget. Men det mindede mig bare om dengang jeg sang en sang for Cecilie. Da vi var i Danmark. Ej hvor jeg savner det. Jeg lagde mig ned på jorden og kiggede mod stjernerne. Da jeg pludselig hørte nogle bag mig. "Niall? Undskyld, jeg skulle aldrig have datet Harry. Du er den jeg vil være sammen med." Sagde personen. Jeg vendte mig om og så ingen. Der var ingen. Jeg gik hen til bilen. "Nu høre jeg også syner". Jeg satte mig ind i bilen og kørte hjem.
___________________________
Undskyld for et kedeligt kapitel. Men til jer der får lyst til at følge mig på de forskellige medier.
Insta: official_cecilieschultz
Twitter: @Niallsgirl0401
Snapchat: CillesmukkemuzTak for næsten 400 læsere❤️
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv