zece

13 2 6
                                    

Sunetele motoarelor puternice se auzeau inca de la o distanță destul de mare, ajuns acolo Kevin părea încântat si speriat in acelasi timp.

- Doar pentru ca nu mai ai masina asta nu inseamna ca nu mai poti conduce.

Mașinile din fata lor erau de firma si cu mult mai scumpe decât o casa, pista pe care erau așezate era un fost teren de curse pentru mașini acum reamenajat pentru scopul sau inițial. Cu atatea masini extrem de scumpe si frumoase in fata Kevin nu se putea opri din holbat dar cel mai mic gand ca el s-ar putea urca la volanul uneia ii aducea fiori, atât de placere cat si de spaimă. Niciodată nu a avut ocazia da conduca atatia cai sub o caroserie.
Cand cheile unui Porsche negru i-au fost înmânate parca tremura si toata firea lui urla de bucurie si de spaimă in acelasi timp.

- Uite, daca câștigi o sa te mai primească cu cea mai mare bucurie pe aici, daca faci si cel mai mic rau mașinii se poate sa te omoare.
- Te pricepi la încurajat.

Asta tocmai i-a dat de o mie de ori emoții mai mari. Nu a mai participat la o cursă nici macar cu propria masina dar acum se gândea doar de ce un necunoscut si-ar pune la indemana prețiosul automobil.
Cass s-a ridicat pe vârfuri și l-a pupat usor pe obraz in semn de mult noroc apoi s-a așezat fix pe mijlocul pistei.
Fara sa mai aiba de ales Kevin a urcat la volanul mașinii care era la o distanță de jumătate de metru de Cass si la un metru depărtare de alt Porsche pe care îl conducea un individ tatuat mai scund decât el si cu un format bine clădit.
Momentul în care a băgat cheia in contact si ambreajul mașinii a fost apăsat a urmat un zgomot produs de motor care i-a dat fiori pe șirea  spinării.
Aflată în fața lui cu mâinile în sus Cass ii zambea apoi a inchis ochii si a lasat mâinile în jos moment în care ambele masini au plecat de pe loc exact pe lângă ea cu o viteză impresionantă. 
Nu atât de stăpân pe cat isi dorea a rămas cam cu jumătate de metru în urma si știa că o sa piardă dar nu asta il preocupa, marea lui grija era sa nu faca ceva mașinii pe care era extrem de bucuros ca o poate conduce.
Si totusi parca ceva din el isi dorea să câștige, sa fie văzut ca cineva care a venit si a reușit să câștige o cursă fără ca măcar să își spună numele.
Asa ca a tras aer în piept adânc si a apăsat si mai puternic pedala de accelerație ajungând la egalitate, privind pentru o fracțiune de secundă a observat că celălalt băiat era concentrat la cum sa castige si deja amândoi vedeau linia de unde au plecat. Cu toata puterea a accelerat cat a putut si a ajuns exact cu o secundă înaintea celuilalt la linie apoi a urmat o frânare brusca si a rămas acolo cu mâinile înțepenite pe volan.
Oamenii se îndreptau spre el ca sa il felicite și a realizat că trebuie să deschidă portiera mașinii si sa iasa.
O strângere de mână primită din partea celuilalt băiat si felicitări din partea tuturor i-au fost adresate.

-Stiam ca o sa câștigi!

Cass ii sare in brate cu un zâmbet larg și il strânge cu putere.
După ce cheia mașinii a fost înapoiată proprietarului majoritatea s-au pregătit pentru o nouă cursă însă Kevin a fost tras in alta parte de Cass, un loc mai linistit fără prea multe persoane.

- Deci cum ti s-a parut?
- A fost genial! Dar cum de ai facut rost de asa o masina pentru mine?
- Vizitez locul asta de foarte mult timp, am si eu relațiile mele.
- Să înțeleg că dai startul mai mereu la curse?
- Nu, de obicei dau startul daca aduc pe cineva in joc, iubitele altora sunt mereu aici prezente pentru asta.

A aruncat apoi o privire la ceilalți și a remarcat că si de data asta o altă fata frumoasa era pregătită să dea startul unei noi curse. Era foarte încântat ca ea a fost acolo pentru cursa lui chiar dacă a fost periculos. Abia acum a realizat riscul la care fetele erau expuse, sa stai între două mașini atât de puternice la o distanță atât de îngustă nu era tocmai foarte sigur, momentul în care porneau de pe loc cu sute de kilometri la oră ar fi luat doar o secundă si o rotație greșită de volan ca sa ii puna capat unei fete.
Din fericire Cass părea să fie ok si chiar fericita pentru victoria lui.

- Nimeni nu credea că o sa câștigi, de obicei lumea nu are încredere în cel nou dar ai facut o impresie buna.

I-a plăcut extrem de mult sa conduca acea masina si toata cursa in sine, asa ca sa stie ca a si facut o impresie buna l-a încântat si mai tare, nu il deranja ca pe viitor sa mai ia parte la o cursă de genul.

- Ai fost destul de bun.

Vocea feminină din spatele lui Kevin l-a făcut să se întoarcă si sa ii raspunda cu un mulțumesc fetei care i s-a adresat. Privirea lui a căzut pentru o secundă în locuri destul de indecente ale femeii din fata lui, locuri extrem de apetisante nu foarte bine acoperite. Era o femeie frumoasă, cu un corp pe masura, șatena si părul ondulat in câteva bucle perfecte.

- Alina, imi pare bine. Tu cine esti?
- Kevin, si mie imi pare bine.
- Frumoasa cursă pentru cineva nou, sper sa te mai văd pe aici.

Apoi se retrage inapoi in multimea atentă doar la masini lansând privirea lui sa meargă si in alt loc apetisant si indecent. Abia după ce Alina dispare complet din aria sa vizuală se întoarce inapoi la Cass care nu părea să mai fie atât de fericita.

- Ti-am zis ca lumea o sa te placa daca câștigi.

Oare ce se auzea din glasul ei era gelozie? Nu era genul care sa fie geloasă cu atât mai puțin pe asta dar poate ca avea motivele ei.

SimpluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum