ortaokul hayatimiz bitmişti. lise hayatimiz baslamisti. Oysa biz ikimiz yillar once çok iyi arkadastik. Edanur ve ben. o benim 1. sinif arkadasimdi. ben tasinmistm oturduğumuz yerdeno yuzden ayrilmistik. simdi ger döndüm ve hikayemiz gene başladı :) 8.sinir bitt i simdi liseye geçtik. bzim için asl hikayenin baslangici olacak bu yeni insanlar yeni hayatlar yeni okul herşey için çok heyecanliydik. pkullarin başlamasına 1 kaç ay kala her zamanki gibi sahilde eda nazli ve Nisa dolasiyorduk. Nisa ve nazlida yakin arkadaslarimiz. her insanin kusuru olduğu gibi yakin arkadaslarinda kusuru vardi. Nisa çok sinirli karaktere sahipti. ama ayrıca çekiciliği verdi aramizda benden sonra en güzel kizdi :D nazli ise kararsiz biriydi birisine bagli olduğu çok belliydi ama arkadaslarina değer verirdi. Edanur ise birinin kusurun apacik ortada yuzune vurablen bir karkterdi bazen bu iyi olssada bazen iyi olabiliyor :) bana gelince insanları uzmeyi sevmem ama bazen istemeden de olsa yapabiliyorum. neyse her zaman ki gibi sahilde geziyorduk. bir banka oturdum ve onumuzden 2 tane esmer ve gercekten çok yakisikli olan çocuklar geçti. hjepimiz adlrini merak ettik. sonra dan bize baktiklarin farkettik...
Devami begenme sayilarina gore gelecektir umarim begenirsiniz :)