Capitolul 1.

295 16 10
                                    

Emily P.O.V.

*Prima zi de scoala,dimineata*

TRRRRRRRR

TRRRRRRRR

TRRRRRRRR

Mi se deschid usor ochii cand aud alarma enervanta ce suna de zor .Ma uit la ceas si vad ora 6:07 .Pffff am destul timp sa ma pregatesc pentru prima zi de clasa a 10-a .

Vara asta a trecut destul de repede,totusi nu am apucat sa fac foarte multe avand in vedere ca toata luna iulie si august am fost plecata la matusa mea din Spania si mi-am petrecut timpul cu verisorul meu Kyle si prietenii lui.In zilele de septembrie ramase din vacanta de vara am facut toate temele date de profesori si am stat cu prietenul meu cel mai bun Zayn.

Zayn e cel mai bun prieten al meu de cand aveam 6 ani,are parul brunet, ochii lui sunt caprui si foarte patrunzatori ,poarta ochelarii ,iar fata lui este foarte perfecta ,trasaturile fiind bine definite. Obisnuiam sa ne jucam mult impreuna pentru ca mamele noastre se intelegeau si eram de aceeasi varsta,desigur mamele noastre s-au mai certat intre timp dar prietenia noastra a reusit sa reziste.

Trebuia sa ma intalnesc in fata casei cu Zayn la ora 7:30, asa ca m-am ridicat din pat si m-am dus la baie pentru a ma aranja.Mi-am facut o mica dunga cu tus la ochi,mi-am dat cu un ruj roz deschis buzele si mi-am ondulat usor parul castaniu la varfuri.M-am indreptat spre camera am deschis dulapul gata sa imi aleg tinuta . A fost un lucru foarte greu avand in vedere ca sunt o persoana foarte nehotarata.In final am luat un maieu alb ,o camasa in carouri rosii si albastre si niste blugi decolorati.Mi-am pus la gat un lant mare si auriu si am coborat jos unde mama ma astepta cu mancarea.

"Mama ,stii ca nu vreau sa mananc acum,nu?" am spus eu privind-o pe mama mea care frigea doua felii de bacon si niste oua.

"Ah,pai uneori mai sper si eu in miracole" imi spuse ea razand.

Am mers catre ea si am strans-o tare in brate un ranjet mare aparand pe fata mea.Apoi m-am indreptat catre usa si mi-am luat vansii negri in picioare si rucsacul meu rosu aprins dupa care am iesit din casa.Pe strada ma astepta Zayn care era imbracat intr-un hanorac gri de la Nike ,niste blugi putin mai inchisi la culoare si purta pe umar rucsacul lui de scoala.Se uita la ceas, apoi se uita la mine .

"Este si 31 de minute.Ai intarziat!"spuse el uitandu-se la mine serios prin ochelarii lui mari si negri .

"Oh ce mi-au lipsit glumele tale de inceput de scoala " spun eu razand.

"Dar eu nu glumeam ."spuse el incercand inca sa para serios.

Am alergat spre el ,l-am luat in brate si am inceput sa radem amandoi aproape tot drumul spre scoala , pentru ca spuneam bancuri si vorbeam despre unii colegi.

Inainte sa intram in curtea scolii l-am apucat pe Zayn de brat si i-am spus:

"Zayn,stii ca dupa careu mergem la pizza si apoi poate la mine sa vedem un film,nu?"spun ,un zambet formandu-se pe fata mea ,el zambiindu-mi inapoi.

Ne-am dus catre grupul de copii plictisiti si ne-am asezat acolo incercand sa parem atenti la discursul Domnului Director.

Prima zi de scoala era mereu floare la ureche ,deoarece nu aveam ore si tot ceea ce faceam era sa stam in curtea scolii si sa ascultam ceea ce spunea directorul ,dar bineinteles ca nu ascultam ,doar stateam acolo si vorbeam intre noi.

"Si la ce film vrei sa ne uitam?" il intreb eu pe Zayn ,incantarea citindu-se pe chipul meu.Imi era dor sa stau seara sa ma uit la un film cu el , sa radem sa ne prostim si sa mancam popcorn cu unt.Nu am mai facut asta demult si chiar imi era foarte dor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 12, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just FriendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum