O 7 měsíců později
Jsem v osmém měsíci a břicho mám jako slon. Nevíme, jestli to bude kluk nebo holka. To jsme si nenechali říct. Asi před dvěma měsíci jsme koupili takovej větší dům, dalo by se říct, že vilu v západní části Prahy. (Upřímně nevím, kde jsou domy/vily v Praze) Většinu věci už tam Nash s Camem nastěhovali, protože mně zakázali něco nosit. Ta vila má asi tři patra, a tak tam s námi bude bydlet i Tina s Camem. Mají poslední patro, kde je všechno, co potřebujou (ložnice a to hned tři, koupelna, kuchyně, obývák však víte). My máme dvě patra takže dole je uklízení místnost, kuchyně, obývák, záchod, pokoj pro hosty a nahoře jsou ložnice, pracovna.
Pro mě to nejdůležitější tam, je taneční a hudební místnost s velkým zrcadlem, protože jsem začala tancovat a zpívat, tak, točím na YouTube jako Nash, takže peníze nás rozhodně netrápí. Něco jsme dostali na svatbě a to taky hodně všelijakých přístrojů do domácnosti, v tomhle směru jsme si mohli otevřít elektro.
Nash s Camem natáčí pořád ty Viny a na YouTube. Tina se mnou tancuje, teda teď tancuje jenom ona a já můžu leda tak cvičit jógu. Společně zpíváme a někdy si s námi zazpívá i Cam a Nash. To je potom podívaná.
,,Tin, pojď sem, mám novej cover a potřebuju nějaký názor." Křičela jsem na ní. ,,Už jsem tu, tak ukaž." Tentokrát jsem zpívala Worth it, od Fifth Harmony. S něčím mi pomáhala i Tin, ale konečnou písničku neslyšela. ,, Katt, to je bomba. Postni to na YouTube a dej na Twitter, IG, fb upozornění na novej song." Jak řekla jsem udělala a asi za 15 minut tam všude bylo přes 60 tisíc shlédnutí a přesně 55 tisíc lajku a pár dislajku. S Tin jsme na to vykuleně koukali a komentáře byli suprový.
,,Oh zlato, gratuluju. Jsi moje nejdokonalejší, nejšikovnější, nejkrásnější zpěvačka." Přiběhl do pokoje Nash a za ním hned Cam. ,,Gratuluju, Kattie. Jste šikovné." ,, Děkujeme. Ale teď si jdu lehnout jsem unavená a je mi blbě." Řekla jsem a odešla jsem do pokoje.
,,Je ti už líp lásko?" Přišel po asi hodině Nash. ,,Jo už je mi dobře. Tin s Camem jsou nahoře?" Ptala jsem se. ,,Jo." Řekl a sedl si vedle mě. ,, Nepojedeme do kina a někam na jídlo?" Ptala jsem se. ,,Jo můžeme. Tak se obleč a pojedeme. Chceš s něčím pomoct?" ,,Ne to je dobrý jen to řekni Tin nebo Camovi.
Byli jsme na Chodově a prve jsme šli do kina. Dávali nějaký dobrodružný film, tak jsme šli na ten. ,, Chceš slaný nebo sladký popcorn.",,Oba!" Zasmála jsem se. ,,Okej, když oba tak oba." Řekl. Cestou do sálu nás zastavilo několik fanynek, a tak jsme se s nima vyfotili a šli dál do sálu. Film jsme dokoukali. Byl suprový. Asi za prvních 30 minut jsem snědla oba popcorny a vypila Colu.
Potom jsme šli ještě na jídlo do KFC. Teďka jak jsem těhotná sním vážně to co vidím. Šli jsme do auta a já se zastavila u jedné výlohy. ,,To je krásný. Koupíme to." Byla to taková růžová sukýnka a vedle byli modrý kathoty s kšandama. ,,Okej pojď." Koupili jsme to a já si koupila ještě něco v Calvin Klein a potom ještě boty. Nash si koupil boxerky v Tommy Hilfiger a jeli jsme domu.
Cestou jsme se ještě stavili v Kašpárku pro sedačku pro miminko a ještě pár věcí jako povlaky na polštářky, deku, dudlíky. Potom jsme se stavili v OBI pro barvu na vymalování pokojíčku a nějaké poličky a v IKEA jsme koupili skříňky.
Doma jsme všechno vybalili a protože bylo asi půl desáté večer tak jsme šli spát.
_____________________________
Opravdu rychlá, ale delší kapitolka. Mějte se.Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
Roman d'amourPříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...