- mióta vannak együtt?
- hogy jöttek össze?
- milyen hatással van a kapcsolatuk a bandára?
- miért titkolták a kapcsolatukat?
Csak ott álltam, mint szar a lakodalomban, mert annyi kérdésel bombázták meg. Azt se tudtam melyikre válaszoljak.
- sajnálattal közlöm, hogy a pár most nem fog nyilatkozni, most csak a bandáról nyilatkozunk.....
Ezt mondjuk hamarabb nem akkarta volna beközölni Mr.Larry vagy legalább nekem elmondani, hogy én hülye ne görcsöljek rajta. Talán nem most kéne háborognom inkább örülnöm kéne neki, hogy nem kell a riporterek kell beszélnem.
- a fellépések így fognak zajlani.
Fejezte be a mondandóját Mr. Larry , amire én nem figyeltem pedig jó lett volna. Így most megint nem tudok semmiről. Gondolat menetemből arra eszméltem fel, hogy Reece arca felém kezdett közeledni és már csak pár centi választott el minket egymástól, egyből bekuszot az orromba a finom férfias illata, ami egyből nyugodságal árasztótt el és egyben izgatott is. De csak a fülembe súgta, hogy induljak meg, mert menni kell. Egy részt iszonyatosan csalódott lettem, más részét meg bele borzongtam. Hogy lehet valaki ilyen hatással a másikra.
De mindegy ezt majd máskor filozófálom ki.
Megindulttunk kézzen fogva ki a reptéről és beszáltunk egy fekete kocsiba, ahol egy szemüveges fiatal hölgy volt.
Na jó ez mi a francot keres itt ? Egyáltalán ki a rákom ő?
- sziasztok akkor kezdődhet az interjú? Amúgy én Linda vagyok
- persze kezdhetjük- mondta Reece halál nyugodtan.
- rendben. Első kérdésem Reece ,hogy hogy hívják a barátnődet?
- Hanna Johnson-nak hívják.
- mióta vagytok együtt?
- már egy hónapja együtt vagyunk.-mondom mosolyogval Lindának.
- és miért titkoltátok eddig?
- mert nem voltunk benne biztosak, hogy működni fog közöttünk ez a kapcsolat de most így egy hónap elteltével azt kell mondjam, hogy egész jól működik a kapcsolatunk és nagyon remélem, hogy sokáig fog tartani.
- ez nagyon aranyos mondat volt Hanna.
- köszönöm.- kicsit úgy érzem mintha a rendőrségen lennék kihallgatáson és eddig nem teljesítettünk valami jól Reece-el. Kell változtatnom a szerepemen, mert kezd nagyon átlátszó lenni ez a színjáték.
- és hogyan jöttetek össze?
- az egy nagyon vicces történet. - S közben közelebb ültem Reece-hez és a vállára hajtottam a fejem.- úgy történt hogy éppen késésben voltam és rohanás közben véletlen neki ütköztem Reece-nek és szegénykémet felborítottam. Persze után egyből segítettem neki felállni és közben sűrű bocsánat kéresbe kezdtem....
- aztán már rohantál egyből tovább én meg csak néztem utánad. Még azt sem vetted észre, elhagytad a pénztárcád úgy kellett utánad futnom, hogy vissza adjam.
- haha ez is igaz ezután meg is hívtalak kávézni bocsánat kérésem jeléül persze ez már az utána következő napon volt, mert az nap nem értünk rá. Aztán már minden jött magától.
- ez a mi véletlen találkozásunk. Ugye drágám?
-igen. - mosolyogva néztem fel Reece-re. Aki ugyanúgy mosolygott vissza rám. Egyszer csak közelebb hajolt és
adott egy puszit a homlokomra, amitől egyből fülig pirultam. Hát ilyet se éreztem még. Egész furcsa érzés de jó.
-khm. Az interjút majd folytatjuk a felépés után.
Ennek mindig meg kell zavarnia a gondolat mentemet. Olyan nagy kérés lenne, hogy legalább egyszer had legyek egy nyáladzó tini, mint mindenki más. Vagy csak egy normális tini, aki mindent túl gondol. Erről most eszembe jutott az előbbi homlokpuszi dolog. Nem szabad semmit se belegondolnom, mert ez egy színjáték semmi más.
Na jó már megint nagyon elkalandoztam vissza a valóságba.
- köszönöm itt jó lesz.- mondta a sofőrnek és felénk fordult Linda.- akkor találkozunk a fellépés után.
Ezzel kiszállt a kocsiból és mi meg mentünk tovább.
- Reece.
- igen.
- nem figyeltem mit mondott Linda még mielőtt kiszállt és...öm....szóval eltudnád mondani miről maradtam le?
- hahahahahaha.
- ne nevess nem vicces.
- de az hahaha, meg az az arc amit imént vágtál hahaha.
- befejeznéd?
- persze persze csak olyan nehéz hahaha. Amúgy hol maradtál le?
- ott hogy majd folytatjuk az interjút a fellépés után.
- akkor nem maradtál le sok minden ről csak annyit mondott még , hogy nem akkar fölösleges harmadik személy maradni.
- aha persze és higgyem el pont ezt mondta.
- nem pont ezzel a szavakkal mondta de utaltrá.
- értem tehát te se figyeltél. Hihi.
- azért ne nevess, mert legalább én nagyából figyeltem még te nem.
- jó oké részben igazad van.
- mi az, hogy csak részben van igazam?
- hát te sem figyeltél oda teljesen ezért
én is nevethetek rajtad és nem csak te rajtam.
- hahaha te hihetetlen vagy.
- mi ezzen vicces?
- semmi.- mondta mosolyal az arcán.
- hát akkor ne mond el.
-hahahaha.
- jó látni, hogy ilyen boldog is tudsz lenni.
- ezt, hogy érted?
- hát úgyhogy kedvesebb vagy most mint voltál. Miért viselkedés úgy velem mikor még nálam voltunk?
- mert senki nem szereti ha belekényszertik olyan dologba, amit nem akar.
- gondolom itt most arra gondolsz mikor beléd ütköztem így bele kényszerítetelek egy szituációba.
Sajnálom nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle.
Arrébb húzódtam tőle és kitekintetem az ablakon.
- én nem úgy...
- majd beszélünk róla máskor.
- most mi van? miért ne beszél...
- megérkeztünk.
- hol vagyunk Reece?
- haza jöttünk, mert le kell pakolni cucokat, közben pedig bemutattlak a családomnak.
- értem és mikor találkozunk a többiekkel?
- négy óra előtt a fellépés helyszínen fogunk tudni.
- értem.
Kiszálltunk a kocsiból meg össze szedtük a cucainkat és elindultunk a ház felé. Reecé-k egy gyönyörű családi házban laknak, ami két emeletes. Itt Londonban tök széppek a családi házak. Meg a környezet.
-gyere.
- jövök.
Reece a kilincsre tette a kezét és felém fordította a fejét.
- készen állsz?
- igen és te?
- én is.
Lenyomta a kilincset és bementünk a házba. Ahogy beléptem a házba egy előszobába féleség tárult elém. A baloldalon voltak fogások, ahol a kabátok voltak és mellette egy cipőtartó volt. Levettem a kabátom és fel akasztotam a fogasra. Meg cipőmet is levettem. Reece is ugyan így tett.
Ahogy tovább mentünk a lakásban ballra beléptünk a nappaliba, ahol már Reece családja várt minket a kanapén.
- sziasztok. Anya ,apa és hugocskám had mutassam be a barátnőmet Hanna Johnsont.
- jó napot örülök a találkozásnak.Nagyon sajnálom, hogy hamarabb nem hozztam új részt csak hát közbe jött néhány dolog😥de sajnos mostanában nem is fogok új részt hozzni, mert érettségi előtt állok és tanulnom kell sokat 😑😃ja és jó olvasást. Várom a véleményeket.😊
YOU ARE READING
Minden véletlen ?! [Szünetel]
FanfictionLehet véletlenből felboritani valakinek az életét?! Naná és nekem ebben szerencsém volt hála Reece Bibbynek vagy inkább köszönjem meg neki? FIGYELEM ez a történet teljes mértékben kitalált (kivétel a banda)! Előfordulhat 16-18-as tartalmú részek!