(MEDYA: EUN HEE)
-
Min Sung'dan
Bang-Pd'nin dediği gibi, Eun Hee'ye yakın olma çabam her geçen gün büyüyordu. Bang-Pd, Eun Hee ve Yoongi'nin ilişkilerine devam etmekte ısrarcı olduklarını gördüğünde, beni devreye sokmuştu. Eun Hee'ye yakın olacaktım ve aralarını bozacaktım. Bu az da olsa işime gelmişti. Eun Hee denilen kız herkesin sahip olmak isteyeceği güzellikte bir kızdı. Bazen ona baktığımda, nefesim kesiliyordu. Yoongi ne kadar, şanslı olduğunun farkında değildi. Yoongi'nin yerine geçmem gerekiyordu. Birbirlerini çok sevdikleri belliydi. Ama Eun Hee'nin beni de seveceği günler gelecekti. Bunu sağlayabilirdim. Bang-Pd bu işi halledebilmem için bana büyük miktarda para teklif etmişti. Elbette kabul etmiştim. Model olmaktan, fazla para kazanmadığım bir gerçekti. Bu yüzden Bang-Pd'nin sunduğu teklif bana fazlasıyla cazip gelmişti. Hem Eun Hee'ye sahip olacaktım, hem de para kazanacaktım. Daha ne isteyebilirdim ki? Bir an önce, onları ayırmam gerekiyordu. Bang-Pd bana belli bir zaman süresi vermemişti, fakat bunu kısa bir sürede halletmem gerektiğini de eklemişti.
Bu tatlı çift, asla eskisi gibi olmayacaktı.
-
Eun Hee'den
Sabah, Yoongi'nin kolları arasında huzurlu bir biçimde uyanmıştım. Onun elleri belimi sarmış bende kollarımı onun boynuna dolamış öylece uyuya kalmıştık. Dün gece yatmadan önce, bu gün ikimize güzel bir albüm hazırlayacağımız hakkında konuşmuştuk. Bu beni fazlasıyla heyecanlandırmıştı. Min Sung olayı hızlıca kapandığı için şanslıydım. Yoongi'ye dün olanları anlatmıştım. Anlayışla karşılaması beni mutlu etmişti.
Yoongi uyandığında kahvaltı edip, albüm için fotoğraflarımızı hazırlamaya başlamıştık. O telefonundan bir kaç fotoğrafımızı seçip bilgisayara attı ve çıktılarını aldı. Bende nasıl bir şey yapabileceğimiz üzerine, düşünmekle meşguldüm.
Yoongi önüme, çıktısını aldığı fotoğraflarımızı koyuduğunda gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love / M Y G
Fanfiction-yoongι ve eυn нee вιrвιrlerιnιn, ѕonѕυzlυğυ olмυşтυ- ❤❄ "Hayatıma bu kadar kısa sürede girip, bütün ruhumu nasıl ele geçirebildi?"