Evet arkadaşlar yeni bölümümüz ile geldim. Başlıyalım öyleyse...
Ege'nin götüreceği yer Gece'nin seveceği bir yer olmalı.
Gece dışarı çıktı bindi arabaya.
"Naber Gece?"
"İyi sen?"
"Bende iyiyim!"
"Ya Ege nereye gidiyoruz çok merak ediyorum?"
"Sürpriz Gece! Söylersem anlamı kalmaz ki."
"Offf! Tamam ya sabredebilirim."Ege durdu ve Gece'nin gözlerini kapattı. Ardından yola devam etti.
"Gözlerimi neden kapattın ki!"
"Gidene kadar böyleyiz."Gece sustu ve yola devam etti. Bir zaman sonra araba durdu.
"Geldik mi?"
"Evet."
"Gözlerimi açabilir miyim?"
"Iııı! Açabilirsin."Gece göz bandını açınca çok şaşırdı ve çok mutlu oldu. Küçükken bile gitmediği bir yere gelmişti. Gece Ege'ye döndü ve sarıldı. Gece daha farklı bir yer bekliyordu. Bu beğenmediği anlamına gelmez. Yanlış anlamayın...
Ama kıyafeti pek uygun değildi.
"Keşke bilseydim daha rahat şeyler giyerdim."
"Olsun böylede güzel. Hadi içeri girelim."
"Tamam"Haaa! Söylemeyi unuttum nereye geldiklerini. Geldikleri yer lunapark. Yanlış duymadınız lunapark. Gece hiç gitmemiş lunaparka bu yüzden Ege lunaparka getirmiş!
"Ya Ege bişey sorucam sen nerden öğrendin lunaparkı sevdiğimi?"
"Arkadaşlarındannn!"
"Deli çocuk"Biraz gülüştüler. İçeri girdikten sonra sırayla istedikleri aletlere bindiler. Yaklaşık 1-2 saat eğlendikten sonra lunaparktan çıktılar.
"Ege herşey için çok teşekkürler!"
"Önemli değil Gece lafı bile olmaz!"
"Gece biliyor musun ben seni seviyorum! Ve bir gün sende beni seviceksin buna eminim."
"Bak Ege ben seni arkadaş olarak görüyorum hiç sanmam."
"Neyse ya tadımızı bozmayalım."Arabaya bindiler Ege Gece'yi evine bıraktı. Gece giderken arkadından bağırdı.
"Ben hala eminim!"
"Ama o sennn! Bay bay Ege."
"Bay bay!"Gece eve girdi. Camdan Ege'nin gitmesini bekledi. Gittikten sonra annesinin yanına gitti.
"Selam prensesim kızın geldi."
"Hoş geldin kuzum!"
"Hoş buldum"
"Eee! Nereye gittiniz bakalım?"
"Anne benim çocukken bile gitmediğim yere gittim. Lunaparka. Çok güzel vakit geçirdik.
"Canım kızım inşallah seni hep böyle mutlu görürüm."Gece annesine sarıldı. Ve odasına gitti. Kıyafetlerini çıkarttı. Ve mutlu gününde olduğu için günlüğünü çıkarttı.
Sevgili günlük;
Sana dediğim gibi yine karşındayım. Yine çok mutlu günlerimden birindeyim. Bu gün Ege ile birlikte hiç gitmediğim yere gittim. Lunaparka gittik ve baya eğlendim. Biliyor musun Ege beni seviyormuş. Ama ben onu arkadın olarak görüyorum. İtiraf edeyim arkadaştan biraz öte ama olsun yinede arkadaş sayılır. Zamanla herşey değişir...Yazdı ve bitirdi. Seviyor mu? Arkadaşı mı? Bilemiyordu.
Bir bölümün daha sonuna geldikkk. Evet kabul ediyorum. Bölümleri kısa yazıyorum ama bu şekilde daha iyi bana göre. Sizce nasıl olmalı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökten Kemik Mi Yağdı?
Humor"Biliyorum bir gün beni seviceksin!" "Çok beklersin" Bir zaman sonra; "Ben artık seni seviyorum.Göktan kemik mi yağdı acaba? Kapak tasarımcım subersu12'ye çok teşekkürler canım kankam💋