°°°°Cap 1°°°°

28 4 4
                                    

Buna, eu sunt Anastasia Brown, am 16 ani,  am 1,56m! Am un frate care este mai mare decat mine cu 2 ani...si care ma iubeste asa cum sunt! Mai am si niște părinți superbi, mama mea si tatal meu!
  -Hey mama, hey tata, ce s-a intamplat?zic eu putin trista.
  -Fata mea, zice mama, eu si tatăl tau am luat o decizie foarte importantă, azi ne mutam in Germania!
  -Bine mami, ma duc sa imi fac bagajele!

  Ajung in pat si ma gandesc... vreo  10-15 minute, apoi ma apuc de bagaje, imi pun toate hainele dar mi-am scos pe pat o pereche de pantaloni scurți negri si un tricou scurt °pentru a ma schimba dupa ce imi fac baie°!
              *3 ore mai târziu*
  Mi-am facut bagajele, duș si m-am schimbat!
   -Anastasia,hai sa mergem la aeroport!°ma striga mama°
   -Bine vin acum...dar cum facem cu scoala mea?
   -Pai...te vei duce acolo la scoala,  plus ca tu nu ai probleme cu învățatul, doar esti o tocilară! °zise mama si incepand usor sa râdă°
   -Bine, ma duc sus sa cobor si bagalele!°zic eu si urc sus in camera sa le aduc jos°
    -Hai sa te ajut! °zice Alex fiind fratele meu°
    -Poftim, ia astea si du-le jos la masina ca eu trebuie sa imi iau geanta cu  machiaje de sus!°zic eu si schițez un mic zâmbet°
    -Bine, dar hai mai repede sa nu pierdem avionul!
    -Aha...bine!
  

-Am ajuns, aici este Germania. Acum trebuie doar sa mergem la casa pe care am cumpărt-o!°zise tata parca... fericit°
  -Bine,dar te rog hai pana la un magazin mai intai sa luam ceva de mancare si câteva dulciuri.
  -Haide atunci!

Am luat câte putin din fiecare si am plecat spre casa!
  Cand am ajuns si am vazut acea casa...am rămas uimita...era o casa mare cu un etaj iar in acea casa erau 5 dormitoare, 2 bucatarii si 5 bai, cate una in fiecare dormitor. Pana la urma mi-am  ales un dormitor de la etaj, cu pereti roz si tavanul alb! Era un pat mare de culoare albă cu un fel de diamante...
 
   -Iti place aici? °intreba tata nerabdator sa afle raspunsul meu° Zi, iti place?
   Daaaa, la nebunie!
 
Bate cineva la usa.Ma intreb in gandul meu cine este .
    - Ma duc eu sa vad cine este!
Deschid usa, văd un tip inalt, blond cu ochii albastri, nu pot zice ca nu era dragut.
    - Hey, eu sunt Andrei, vecinul de la cealalta casa! °imi spune el si zâmbește asa de frumos ...°
   -Buna, eu sunt Anastasia si am 16 ani, hai inauntru!
   -Multumesc!
   -Ea este mama mea, el este tatăl meu iar el este fratele meu!
    -Incantat de cunostina, eu sunt Andrei!
    -Esti tare dragut! °zic eu putin rosie in obraji°
    -Si tu esti destul de drăguță! Vrei maine pe la 14:30 sa mergem la o cafenea?
     -Da, de ce nu?
      -Ok...eu atunci plec!
       -Ok... pa!
      -Pa!
     
        Ma duc in camera mea si...ma ia somnul!

    Acesta a fost primul capitol sper ca va placut! Si scuze pentru unele greseli dar m-am grabit sa scriu mai repede!
    

     Vecinul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum