Шүүгээн дээрээс утсаа аваад оролдож сууж байтал хонх даран удалгүй хэн нэгэн орж ирж, аавын орилох сонсогдоно. Удаачгүй байхад хаалга онгойв.
.: Энэ чи юу?
Эргэж хараад үнэхээр гайхлаа.
Би: Чи энд?
Жэксон: Би чиний багш.
Би: Үнэхээр үү?
Жэксон: Тиймээ. За хичээлдээ орцгооё.
Би: Байзаарай. Одоо хичээл хийх гэж үү? Би өглөө хичээлдээ суусан шдээ.
Жэксон: Тэр хамаагүй ээ.
Тэр миний хажууд суун хичээлээ эхэллээ.
Жэксон: Хичээл эхлэхээс өмнө хуваариа хэлье.
Би: За.
Жэксон: Би өдөр болгон 2цагаас ирээд хичээлээ 5цагт дуусгаж байх болно.
Би: "Гурвын гурван цаг уу?" Ойлголоо.
Жэксонгийн хичээлийг эхнээс нь дуустал би юу ч ойлгоогүй бас анзаараагүй. Тэрний ном руу хараад надад тайлбарлах нь үнэхээр сэтгэл татам. Яагаад ч юм нүд минь өөрийн эрхгүй түүнийг харж, зүрх минь өөрийн эрхгүй догдолно.
Жэксон: Чи анхаарч байна уу?
Би: Мхн.
Жэксон: Тэгвэл энэ томёог тайлбарла даа.
Гэнэт бие минь өөрөө хөдөлж би ч хийсэн үйлдэлдээ гайхлаа. Тэр ч миний хийсэн үйлдэлд цочирдсон бололтой нүд нь бүлтэгнэнэ. Яагаад түүнийг үнсчихвээ? Гялс холдон юу хийснээ гайхан сууна.
Жэксон: Чи сая намайг үнссэн үү?
Хэлэх үг олдохгүй үнэхээр хэцүү болоод: Өнөөдрийн хичээлээ дуусгаж болох уу? Би амрах хэрэгтэй.
Би түүнийг өрөөндөө үлдээгээд гэрээс гарлаа. Доош буухад аав ээж харагдсангүй. Саравчинд суугаад тэр үнсэлтийг дахин бодон сууж байтал Жэксон хажууд суув.
Жэксон: Хоёулаа...
Би: Хоёулаа?
Жэксон: Болзох уу?
Би: Бол..0.0 *Болзох оо? Надтай...бид үү? Үнэхээр..." Би чадахгүй байх.
Жэксон: Байх гэхээр баттай биш биз дээ? Алив ээ.
Тэр миний гарнаас хөтлөн аваад гарлаа. Түүний машинд суун хүрээлэнд ирэв. Бид буугаад жаал алхлаа. Тэгж байгаад Наюүн Еэеүнтэй таарчихав.
Наюүн: Хансол? *Жэксон руу харах* Багшаа?
Еэеүний харц өөрчлөгдөн над руу жуумалзан харна. Харин би тэрний бодож байгаа зүйлийг эсэргүүцэн муухай харна.
VOUS LISEZ
'My teacher'
Roman d'amourБи: Багшаа та намайг буруу ойлгоод байна. Би муу хүүхэд биш шдээ. Багш: Батла. Би: Би даруухан. Хөвгүүнтэй үнсэлцэх байтугай хөтлөлцөж ч үзээгүй хүн шдээ. Багш: Чамд сурах зүйл их байна. Яана даа энэ хүүхдийг.....