Viata lui Eloise Bennett nu este una frumoasa , cum fiecare fata de 17 ani o are . La 18 ani , ar trebuii sa te bucuri de viata din plin , sa ai un iubit , o prietena buna cu care sa poti vorbii orice , multi prieteni , parinti iubitori , insa a ei nu e asa . Eloise , de la varsta de 16 ani a trebuit sa munceasca din greu , a renuntat la liceu doar pentru a o ajuta pe mama ei care era bolnava de leucemie , trebuia sa ii cumpere medicamente , sa isi continue tratamentul . Pe cand tatal ei , era un nenorocit . In fiecare seara venea acasa beat si o batea pe Eloise , facand-o in toate felurile la fel si pe mama ei .
Intr-o zi , starea Clarei s-a agravat , ajungand la spital . Eloise era foarte speriata , nu stia ce sa faca , doar astepta , astepta un semn . Astepta ca mama ei sa isi revina insa acest lucru nu s-a intamplat , a venit medicul si i-a spus acesteia ca ii pare rau , insa nu au mai putut face nimic pentru mama ei . Eloise era complet distrusa cand a primit vestea , tatalui ei nu ii pasa , era doar ea , singura , fara niciun prieten care sa o consoleze . Odata cu moartea Clarei , Eloise a inceput sa se drogheze , sa consume alcool , sa fumeze si a fugit de acasa , deoarece nu mai suporta bataile tatalui ei . Cu economiile pe care le avea si-a inchiriat un apartament intr-un cartier periculos din Seattle , plini cu drogati . Banii incepeau sa nu ii mai ajunga , ii cheltuia doar pe droguri si alcool , nu manca zile la rand , deoarece organismul ei s-a obisnuit cu drogurile si refuza mancarea , asa ca s-a decis sa fie dansatoare la bara , acestea castigau multi bani .
Barbatii mergeau acolo sa se distreze si sa profite de trupurile lor tinere , multi de dadeau la Eloise , propunandu-i fel si fel de lucruri pe care ea le-a refuzat , pana intr-o zi cand a aparut Zayn Malik .
#Sper sa va placa inceputul , primul capitol o sa il postez mai incolo , dupa ce o sa ma ocup ca lumea de Forever si Everything has changed .
@IoanaBatcu multumesc pentru coperta !
CITEȘTI
MINE (ZM)
FanfictionATENTIE ! Aceasta carte are continut sexual, abuz de droguri, violenta si limbaj puternic. All Rights Reserved 2014 © _malikbieber