~~~~~Finn
Rosa'nında ortadan kaybolmasının üzerinden 4 ay geçti. Biz normal hayatımıza döndük. Felix ve Rosa'nın varlığı biz dışında herkes tarafından unutulmuş.
Normal hayata döndüğümüzde zaman hiç geçmemişti. Her şeye başladığımız zamandaydık.
Rosa'yı kaybettiğimiz gün vücudumu hissedememiştim. Jay sarhoştu. Carlos konuşmuyordu. Austin ağlıyordu. Ben sadece hareket etmiyordum.
Felix yaşıyor. Ama o normal dünyaya gelemedi. Meğerse her şey toprağın Rosa'yı istediği içinmiş.
Felix bir tuzakmış. Kendisi bile bilmiyordu. Oradan çıkabilmesi için geçtiğimiz her yerden tek başına geçmesi gerekiyor.
Çok bir şey yaşamamış olsakta, yaşadıklarımızı düşünüyorum. Onun beni sevdiğini hep hissediyordum.
Sanki rüyalarıma bilerek giriyor gibi. Bana sarılıyor ve sevdiğini söylüyor. Ve ben bunu hissedebiliyorum.
Rüyalarımın gerçek olduğunu hissediyorum. Ama uyanıyorum. Ve yanımda Rosa olmuyor. Yatağımın bir kenarında olması gereken Rosa olmuyor. (Biliyorum burda girmem yanlış ama sübliminal mesajı aldınız mı? Kdkdkd)
O artık yok, Felix artık yok, eski neşe, eski gürültü ve Rosa'nın kızıl saçları yok.
_________________________
HİKAYE KÖTÜ SONLA BİTİYOR DKXKXKKXKXKXKDKXKXKBİR SONRAKİ BÖLÜM FİNAL CANLARIM. BU KİTAP MİNİ BİR KİTAP.
BİLİYORUM ŞU AN BANA KÜFÜR EDİYORSUNUZ. EDİN EDİN HAKEDİYORUM.
SONRAKİ BÖLÜMDEN SONRA DİZİLERİ VE FİLMLERİN NE OLDUKLARINI SÖYLEYECEĞİM.
İYİ GECELER CANLARIM.
BENDEN NEFRET ETMEYİN.