Arkadaşlar dayanamıyorum vaz geçtim oy yorum kafanıza göre takılın çok sıkılıyorum ve devam edicem iyi okumalar😘😍😘😍
Aşık olmuştum hem de nedensizce çok sevmiştim ve dur jimin hala orda kendine gel suzy oraya doğru gidiyordum ki araba lastiği sesi gelmişti daha demin kim drifit attı her neyse şu an sevdiğimi kurtarma aşamasındayım deponun önüne geldiğimde bir kız ahlıyomuydu sen ciddimisin iğrenç depoya girdim ve kaldığım odaya gittim sesler daha çok yükseliyordu içeriye girdiğimde jungkook bir kızı beceriyor ve jimin onları izliyor kesin onu tahrik edip harap etmeye çalışıyor yemem yavrum bu numaraları içeri girip biraz bağırarak "inlemeleriniz bittiyse kocamı alabilirmiyim!!!" dedim jimin şaşkına bana bakıyor jongkook kızı kapatmaya çalışıyor mal sakat hı en azından yanıma silah aldım hahahahaha belimde ki silahı çıkarttım ve jungkook ve kıza doğrulttum jungkook tan ses gelmiyor hayret jiminin yanına gittim ve ellerini çözüp ayağa kaldırdım hala silah jungkooklara doğrultulmuş vaziyette duruyordu kapıdan çıktık ve tamam yardır jimin jimin elimi kavrayıp koşmaya başlamıştı hala koşuyoruz midem ve sonunda 15dk koşudan sonra vardık kapıyı açtım ve içeri daldık bildiğin bodozloma özlemişim mis kokusunu gözlerinin gülünce kısılmasını özlemişim onun narin soft dudaklarını alnıma bir öpücük. Kondurup teşekkür edip gitti fakat orda bir ayrıntı fark ettim altı biraz fazla mı büyümüştü ne...??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik park jimin
Hayran KurguOffff anne ben başka birini seviyorum istemiyorum ben o herifi yalvarırım yaaaa neee beni depoya mı kapatıyorsun hayır olamaz😑😑