Uyarı:smut vardır!!
Bu gün 2. Bölümüm 3.yü de atabilirim can sıkıntısından atıyım şaşırmayın
Yatak odasına doğru çıkıyordu vay yahuşuhlu hepsi Senin midir da her neyse ergenler gibi davranmak istemiyorum tam banyoya biterken onu engelliye arkasından sarılmamdı ve sesim gidgide kısılırken "senin olmak istiyorum sonsuza dek" dediğim gibi kendine çevirip öpmesi bir oldu zafer kazanmışçasına gülüm gömleğimin düğmelerini açmaya başladım südyenimide bir çırpıda çıkarmıştım tam diyordum ki göğüslerim rahata kavuştu diye ama olmadı jimin ellerinin arasına aldı sonra beni altına alıp hafif ama kalıcı izler bırakarak vajinama inmeye başladı kotumu ve kilodumu çıkardıktan sonra işte çıplak bir suzy karşınızda vajinama geldi ve dil darbeleri yaptıktan sonra azdığımı belirten inlemeler çıkardım ve daha da hızlandı derken bu sefer ben üstteyim bende onun gibi yaptım ve bir çırpıda o devasa şeyi ağzıma alıp gırtlağına kadar soktum tam boşalıcakken durdum ve altına girip içime girmesini bekledim içime girdi ve o çığlık mı inleme mi anlamadığım bir ses çıktı ağzımdan ilk acımıştı ama sonra bende zevke geldim ve devam içime mi boşaldı o hayır korunmak mı jimine baktığımda sırıtarak yatağa bakıyordu doğru ilkim olduğu için yatak kan oldu bana garip garip bakış atarken söze atladım "evet jimin ilkim bakma öyle" dedim ve çarşafları çıkarmaya başladım ve yaklaşık on dakika sonra makinayı çalıştırdım toparlandım ve yanımda mışıl mışıl uyuyan jimine baktım çok yakışıklıydı oyş yerim seni ve bende yanına uzanarak uyuya kalmışım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik park jimin
ФанфикOffff anne ben başka birini seviyorum istemiyorum ben o herifi yalvarırım yaaaa neee beni depoya mı kapatıyorsun hayır olamaz😑😑