BURAYA KADARMIŞ..

521 17 3
                                    

Gece saat 02.00.. Aa tabi ayaktayım.Kollarım, omuzlarım,bacakalrım hep yanmış..Oysaki saydım tam 8 kez güneş kremi sürmüştüm ama ne  fayda !Neyse ayakta olmamın sebebi bu değil..Dün o kadar sıcak olmasına rağmen bugün gök gürültülü yağmur var !Vee ben şimşekten korkarım..Küçüklükten kalmış olacak.Ama napıyım huy işte ..Gece karanlığında Arda'nın odasını arıyorum.Sanırım onu uyandırıcam:) Zor şer odasını buluyorum..Kapıyı açıyorum vee tatatatam Arda uyuyor.Ne bekliyordunuz?Odada bir katil olmasını mı ? Çok film izliyorum..Yanındaki koltuğa seriliyorum.Aaa burası hiç rahat değil..Evet uyandırıyorum.

-Arda ,Hey kalksana Tık yok.Tokat attım.Atmaz olaydım.Aniden kalkıp kolumdan tuttu.Ya ama o kolum yanmıştı benim..

-Kimsin ?

-Benim ya sen koltukta yatsana ..

-Nerden çıktı o?

-Öyle işte..

-Anlat Selen...

-Ya benim odamda böcek gördüm..Uydur gitsin.Şimşekten korktuğumu söylesem ömrü boyunca dalga geçer..

-Küçücük şeyden mi korktun ?

-Ya korkmak değil tiksindim işte çok konuşuyorsun Arda kalk koltuğa geç E hadi !

-Of tamam tamam başımın belası..

Sabah olunca Arda koltukta yoktu.Kahvaltımı yapıp dışarı çıktım.Sabah koşusunun ardından bir kafeye geçip çayımı yudumlarken kolumda bir el hissettim.Arkamı dönmeden konuştum

-Arda omzumun yandığını biliyorsun..

-Arda değil tatlım Fatih..

-Fatih ?

-Lafı uzatmıcam Selen ..Ardadan ayrılman için 3 günün var!

-Bu bir tehdit mi ?

-Sadece rica.Sonuçlarının nasıl olcağını biliyorsun.Nasıl bir adam olduğumu da biliyorsun..

-Tamam kes.

-Hafta sonu 2 bilet ve amerika sonrada evleniyoruzz..

-Ben zaten evliyim Fatih..

-Sahte bir evlilik demek istedin..Dediğim gibi sadece 3 gün !

Yıkılmış bir halde Ardanın şirketine geçiyorum.Ona bunları anlatmalımıyım ?Hayır yada evet.Fatihle ASLA evlenemem..Danışmaya gidip Ardayı soruyorum..,

-Gizem hanımla yemekteler.Diyor.Şuna bak ya..Gizem hanımla yemekte.Oh ne ala memleket!Ardayı arıyorum..

-Nerdesin ?

-İştey...

-Nerdesin Arda?

-Yemekteyim.

-Kimle?

-Hesap mı soruyosun Selen ?

-Aa çok pardon.Bu bir oyundu değil mi ?Fazla abartmıışım..Deyip telefonu suratına kapatıyorum.Sonrada Fatihi arıyorum..

-Fatih yarın saat 09.00 da havaalanındayım...!!

ARKADAŞLAR KISA OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA HİÇ VAKTİM YOK..YORUM VE VOTE BEKLİYORUM ..SİZİ SEVİYORUM..

Evlilik AntlaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin