Just friends? (FF-Harry Styles)

204 8 7
                                    

Dnes vám zasa ponúkam dalšiu jednodielovku.Tentokrát s Harrym.Tak dúfam,že si to užijete a prajem príjemné čítanie :) 

P.S:Daduš,pre teba :*

"Heeeeeeeej Dan čakaj"šiel za mnou Harry zatiaľ čo som ja vychádzala z knižnice."čau"pozdravila som svojho najlepšieho kamoša."Chcel by som ti niečo ukázať"pousmial sa na mňa a v jeho zelených očiach sa objavila iskra a v líci sa mu spravila priehlbinka.Och ako milujem ked ma takýto výraz."No davaj" povedala som s úsmevom na tvári a už šla za Harrym,ktorý ma ťahal za ruku naspäť do knižnice."HArry,teraz som z tamtade prišla" "Teraz tam ideš so mnou"povedal s úsmevom na perách a už sme vošli dnu.Zabočili sme do oddelenia s Historickou literatúrou."Prepáč,ale 2.svetová vojna ma nezaujíma"prevrátila som očami a sadla na stôl určený na štúdium.

"My tu spolu rozpútame inú vojnu"podišiel ku mne a pohladkal ma po stehne."ˇHarold,čo robíš?"kukla som na ňho so zapírenou tvárou."Nehraj sa na nevinnú Dan,viem ako sa na mňa pozeráš"povedal s diabolským úsmevom a podišiel bližšie."Z pozerania si zistil,že ťa chcem?"odtiahla som sa viac na stôl aj ked by som sa najradšej naňho nalepila."No popravde,viem,že ma chceš či z pohľadu alebo nie"prišiel bližšie.

Nemohla som sa už viac zdržať.Jeho rúžovkasté pery boli vlhké a lesklé z jeho oblizovania si ich.Krista,bol tak sexy.Videl,že nemôžem odolať a tak ma pobozkal.Jeho bozky boli plné vášne a jakmile sa naše jazyky stretli dostala som do tela šok.Bolo to úžasné a to sme sa zatiaľ len bozkávali.

"Ježiši Dan"povedal pomedzi bozky a ľahol si na mňa na ten "študíjny" stôl."Čo ked tu niekto príde?" "Máme aspoň vzrúšo" povedal Harry a opäť sme sa bozkávali.Ja som mu rukami prešla po jeho chrbte a nechtami sa doň zaryla ked mi zahryzol do pery.Vyšiel zo mňa slabý ston a Harry sa pousmial.

Popri bozkávaniu som mu dala dole triko a žasla pohľadom na jeho vyšportované a potetované telo.Už len pri pohľade naň by som ho pretiahla.Ale musím sa mierniť.Harry tiež nečakal veľmi dlho a tak isto som bola bez trika len v podprsenke."Krása"pozrel sa na moje  prsia a oblízol si pery.Pôsobil dosť nadržane,takého som ho ešte nevidela,bol neskutočne sexy.Začal ma pozkávať medzi prsiami,siahol nadol a podprsenka letela k regálu s knihami o Hitlerovi a ich bodyguardoch.

"Harry"zastonala som ked mi začal bozkávať prsia a ten si to plne užíval.Bozkami prešiel až k bruchu až kým ho nezastavili moje nohavice.Pozrel sa na mňa a ja som súhlasne kývla.Na toto som čakala dosť dlho,a konečne.Harry mi dal dole rifle spolu s nohavičkami a venoval mi jeden bozk na moje slabé miesto.Zastonala som s polousmevom na tvári.Harry si na mňa opäť ľahol a bozkávali sme sa.Pre zmenu som mu spravila silný cucflek na krku.

A potom to prišlo.Všimla som si,že Harry na sebe ma len boxerky a na stehne ma tlačil jeho "drak".Pozrel sa na mňa a ja som súhlasne kývla.Harry si dal boxerky nižšie a vnikol do mňa.Najprv to bola strašná bolesť a skoro som sa rozplakala bola som ešte panna.Bola."Prepáč" pošepkal mi Harry do uchha,ktoré olemoval bozkmi.Prešlo to a ja som si to užívala.Zaryla som sa rukami do Harryho vlasov a neskôr do jeho chrbtu kde som mu spravila aj pár škrabancov."Dan,ja ťa milujem"povedal popri prirážaňiu.Počkať čože?Miluje MŇA alebo sex so mnou.No nič zatiaľ to neriešim aj ked mi to sedí v hlave.Užívam si jeho úžasné tiché chraplavé stony.

Po chvíľke užívania si a výkriku naších mien a pár lichôtiek sme dosiahli o čo tu šlo.Môj prvý orgazmus za život a Harryho neviem,kedže to je dosť "kanec".

"Si úžasná a znova opakujem,že ťa milujem"povedal Harry jemne už len ked na mne ležal."Aj ja teba"pousmiala som sa a už sme sa obliekali.

Z knižnice sme vyšli ruka v ruke a myslím,že toto je začiatok nového vzťahu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just friends? (FF-Harry Styles)Where stories live. Discover now